Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
thema: Geniet van een gulle herfst

Nieuwste editie '365 dagen bloemen' is uit

De najaarseditie van het inspiratiemagazine ‘365 dagen bloemen’ is verschenen. Het magazine is onderdeel van de gelijknamige promotiecampagne voor seizoensbloemen. Het magazine bereikt 36.000 bloemisten in Europa: rechtstreeks én via een fijnmazig netwerk van exporteurs en groothandelaren. Het seizoensmagazine wordt door bloemisten gewaardeerd om de toepassings- en boeketideeën en de achtergrondinformatie van de bloemen en de kwekers.

De herfsteditie staat bol van de kleuren en geeft de bloemist naast inspiratie ook informatie. Bijv. over de achtergronden over de veredeling van Dahlia en de kunst van het telen van Sedum en Eryngium. Actuele verkoopthema’s als Burendag en Halloween worden op inspirerende wijze aangeboden.



36.000 exemplaren
Alle bloemisten in Nederland (2.900) worden bereikt. Zij ontvangen het magazine elk seizoen kosteloos op hun deurmat. In Duitsland, België, Engeland en Frankrijk ontvangt een groot deel van de bloemisten het magazine ook rechtstreeks. Aanvullend zorgen exporteurs en groothandelaren voor verspreiding van het magazine ter ondersteuning van hun verkoopactiviteiten. Naast het magazine wordt de inspiratie over seizoensbloemen ook online gedeeld. De campagne heeft inmiddels ook een zeer trouwe online fanbase met bereik via website, digitale nieuwsbrief en social media.

Download en deel

De foto’s van de herfstcampagne zijn gratis te downloaden op www.365dagenbloemen.nl en kunnen worden gedeeld via social media of in digitale nieuwsbrieven. Naast de foto's kunnen bloemisten dit seizoen ook gratis POS-materiaal downloaden ter inspiratie en verkoop ondersteuning.
 
Over 365 dagen bloemen
De campagne ‘365 dagen bloemen’ is het initiatief van 2.200 seizoensbloemenkwekers van bolbloemenassortiment, zomerbloemen en snij-, bes- en trekheesters i.s.m. Royal FloraHolland. Zij zorgen samen voor promotie. Zodat de bloemist elk seizoen én 365 dagen per jaar geïnspireerd wordt door het ongelofelijk mooie assortiment seizoensbloemen.

bron: Concept Factory
Publicatiedatum: