Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Kwekerij Kwintplant

"Vraag naar sierpepers is groot"

Ondanks de hoge temperaturen van de afgelopen periode ziet Kwekerij Kwintplant uit Kwintsheul een grote vraag naar de sierpepers uit de Ornamenties collectie. Tot zover wordt er van een goed seizoen gesproken. Capsicum gedijt goed tijdens de warme dagen en blijft goed tot aan de eerste vorst. Kwekerij Kwintplant heeft Capsicum leverbaar tot en met november in diverse kleuren en in twee potmaten: 10,5cm en 12cm.



Het bedrijf van familie Duijvestijn heeft twee vestigingen in het Westland. Men teelt verschillende bloeiende planten, die voornamelijk geleverd worden aan tuincentra, groothandels, lijnrijders en cash-and-carry’s. Met Ornamenties kan Kwintplant zich onderscheiden en de klant iets bijzonders bieden. Alleen de beste kwaliteit wordt in Ornamenties geleverd. Het merk heeft bovendien een eigen, herkenbare verpakking die ook nog eens multifunctioneel is. Door de sterke, chique trayrand wordt het product tijdens de reis van kweker naar consument beschermd en krijgt het product een luxe uitstraling.



Ornamenties
Het paraplumerk Ornamenties is ontwikkeld door Takii Seed in samenwerking met Pull Position. Het merk overkoepelt verschillende siergroenten binnen Takii Seed, die zijn geselecteerd op vier waarden: elegantie, kracht, decoratieve functie en kleurrijke uitstraling. Het merk is vormgegeven in een eigentijdse huisstijl, waardoor het product echt als siergroenten wordt gepositioneerd. Enthousiasme creëren voor de exclusieve siergroenten in alle schakels van de Europese markt, is wat de veredelaar en de kwekers met het paraplumerk willen bereiken. Het uiteindelijke doel is de consument inspireren met de veelzijdige producten en deze verleiden tot aankoop.

bron: Pull Position
Publicatiedatum: