Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Nieuw handvat met meer afbeeldingsruimte
Een gewoon trayhandvat heeft meestal maar beperkte ruimte om het product en de informatie weer te geven. Het irriteerde een teler en samen met het Duitse drukkerij- en mediabedrijf Becker Etiketten werd een nieuw handvat ontworpen: de zogenaamde Tragedisplay (carry-display). "Het combineert de functionaliteiten van etiket en handvat," zegt salesmanager Okan Tüysüz. Het product werd voor het eerst gepresenteerd tijdens de IPM Essen in januari en trok de aandacht van veel bezoekers. Voor het volgende seizoen heeft Tüysüz dan ook hoge verwachtingen voor dit product.
Okan Tüysüz en Fotini Sarakatsianou met de Tragedisplay tijdens IPM Essen 2018. Sterke combinatie
Het idee achter het product is een ijzersterke combinatie: "Eigenlijk is de Tragedisplay een groot etiket dat als een handvat fungeert. Als etiket is het een goed marketinginstrument omdat de teler zijn producten met een grote afbeelding en beschrijving kan promoten. Als handvat is het sterk en kan het een volle bak dragen. Het heeft alle voordelen van andere etiketten en handvatten omdat het water-, UV- en scheurbestendig is.
Trendgetrouw
Volgens Tüysüz sluit de Tragedisplay aan bij de huidige trends in etiketten en verpakkingen. "De vraag naar bedrukte pothoezen in Europa - onze belangrijkste markt - is bijvoorbeeld toegenomen: de consument in het tuincentrum wil meteen zien hoe hun product eruit zal zien als het in volle bloei is."
Omdat de Tragedisplay het product ook duidelijk laat zien, heeft Tüysüz hoge verwachtingen van dit nieuwe product. "Het duurt altijd even voordat nieuwe producten aan populariteit winnen. Daarnaast is het duurder dan een gewoon etiket, maar ik denk dat het de pothoezentrend zal volgen: de bedrukte hoes is ook duurder dan de gewone hang- en plaketiketten, maar telers zijn bereid om dit beetje extra te betalen."