Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Garden Retail Experience 2018

TREx 2018: From stores to stories

Woensdag en donderdag vindt The Garden Retail Experience (TREx) plaats en daarvoor heeft de organisatie 'op de nieuwe centraal gelegen eventlocatie een ongeëvenaard informatie- en inspiratie-event voor de groene retail neergezet'.

The Garden Retail Experience heet bezoekers van harte welkom in de rol van klant van Tuincentrum TREx, een concept tuincentrum waar de consument centraal staat. Meteen na de entree stapt men in een compleet andere belevingswereld en maakt men kennis met de diverse typen tuincentrumklanten. Die klant staat centraal bij TREx18.



Hoofdthema van TREx18 is ‘From stores to stories’. De tuincentrumbranche bevindt zich in de transitie van fysieke distributieplek tot een tuinbelevingscentrum: TREx biedt hiervoor handvatten, inspiratie, ideeën en praktische en originele oplossingen. TREx deelt de laatste ontwikkelingen binnen de tuinretail op het gebied van consumenten trends, technologie, visual merchandising, inspiratie, styling- en verkoopconcepten en de nieuwste producten.
 
Wat is TREx? The Garden Retail Experience (TREx) is geen beurs maar een uniek jaarlijks informatie- en inspiratie-event voor de internationale tuinretail. De klant en de verkoop van tuinartikelen staan centraal. Standhouders laten in de grote tuincentrum concept store zien hoe je met beleving en concrete presentaties producten en retailconcepten effectief kunt verkopen.


 
Bezoekers worden in twee dagen helemaal bijgespijkerd en geïnspireerd met de laatste inzichten en ideeën op het gebied van retailtrends en –concepten, consumentengedrag en de verkoop van levend groen, tuin- en decoratie-artikelen.
 
Er is een uitgebreid totaalprogramma met lezingen, TREx-talks, workshops, demo’s, verkoop- en presentatietechnieken en expert tours door branche-experts.
 
TREx 2018 bezoeken
Je bent de hele dag onze gast, lunch en consumpties zijn inbegrepen.

Woensdag vanaf 9.00 tot 18.00 uur, donderdag vanaf 9.00 tot 17.00 uur - tijdens het laatste uur is iedereen welkom op de netwerkborrel op het netwerkplein.
 
Let op: TREx is alleen toegankelijk voor bezoekers die zich vooraf hebben geregistreerd. Toegang voor retailers is gratis, andere bezoekers € 195 p.p. Event locatie: Beursfabriek, Nieuwegein op woensdag 7 en donderdag 8 februari.
 
Registreer je nu meteen op de website: www.tr-ex.eu
 
Publicatiedatum: