Symposium: Bent u klaar voor de digitale markt?
De regio Arnhem-Nijmegen is een levendige tuinbouwregio die strategisch gelegen is t.o.v. de grote Centraal Europese afzetgebieden. Telers weten dat de producten die ze kweken naadloos aan moeten sluiten op de wensen van consumenten. Het produceren van mooie producten is niet meer genoeg. Tuinbouwproducten moeten 24/7 beschikbaar zijn en aansluiten bij de ‘beleving’ van consumenten. Ze moeten onderscheidend zijn, bij een lifestyle passen en direct beschikbaar zijn.
Frank Teuber kent als geen ander de ontwikkelingen op de Duitse afzetmarkt. Met een achtergrond in de psychologie kijkt hij naar wat consumenten ‘beweegt’ en hoe hun koopgedrag verandert. Hij neemt de deelnemers mee in de communicatie-aanpak met ‘digitale consumenten’. Cor Molenaar is een autoriteit op het gebied van afzetketens. In zijn nieuwe boek over ‘platformstrategie’ gaat hij in op de nieuwe technologische manieren om klanten en aanbieders direct, snel en efficiënt bij elkaar te brengen. Eric Egberts laat zien hoe hij met website-applicaties en software, producenten en afnemers in een creatief proces bij elkaar weet te krijgen.
Zie voor meer informatie de flyer.