Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Veel meer halen uit het Varend Corso'

De organisatie van het Varend Corso wil het evenement veel langer laten 'leven' dan een paar dagen per jaar. Bedrijven moeten het veel meer gaan inzetten als marketinginstrument.

"Na drie dagen offline moet het online verlengd worden'', zegt Honselersdijker Louis Kester van Schoneveld Breeding, die samen met John van Uffelen van Syngenta de kar trekt om via de diverse sociale media veel meer uit het evenement te halen.
Publicatiedatum: