Zo maak je de optimale productfoto's

Hoe maak je een goeie productfoto? Met een smartphone kom je al een heel eind: zorg voor voldoende daglicht, een witte achtergrond voor kleurrijke producten en een grijze achtergrond voor witte of licht gekleurde producten. Zitten ze in een doos, zorg dan dat de hele doos erop staat en deze recht van boven genomen is. Het logo van uw bedrijf plaatst u linksonder (niet groter dan 15% v/d oppervlakte v/d foto), een detail foto indien het product rauw of in de knop is dient rechtsonder geplaatst te worden.



Zomaar wat tips en tricks, u gebracht door veilingmeester bij FloraHolland Claudia de Garde. Meer weten, kijk dan onderstaande video:


bron: RFH

Publicatiedatum: 11-7-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

13-7-2018 Bloemen- en plantenexport handhaaft niveau in weerwil van omstandigheden
12-7-2018 Rozen: weinig aanbod uit Afrika
12-7-2018 "Pond is speelbal van Britse politieke chaos"
10-7-2018 Keurmeesters: de ogen en oren van de sector
9-7-2018 Subsidiepotje voor verwijderen asbest is leeg
6-7-2018 Brandweer mag waterput telers gebruiken
6-7-2018 Veilingteam CNB veilt drie keer zo veel gewassen dan vorig jaar
3-7-2018 Bloemenexport leverde Kenia $420 miljoen op in vier maanden
3-7-2018 Zomerbloemen: Volumes stijgen, prijzen zijn goed
2-7-2018 Invasieve soorten toegevoegd aan Unielijst
29-6-2018 Koffiedik kijken voor gevorderden
29-6-2018 Werknemers werven voor Noord-Limburgse glastuinbouw
28-6-2018 Areaal glas groeit weer iets
27-6-2018 Opbrengst tulp valt tegen
26-6-2018 FlowerTrials laat zich de kaas niet van het brood eten
26-6-2018 "Laat marktpartij aardwarmte aan bedrijven leveren"
26-6-2018 Brexit-bijeenkomst voor de agrosector
25-6-2018 "Ze zullen de mand niet overlopen"
22-6-2018 Waarom is Mexico geen sierteeltland?
22-6-2018 Gevolgen Brexit voor kwekersrecht

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code