Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Actievatiecampagne ‘Vier de zomer!’

Bloemen en zon voor een zomers gevoel

Vanaf maandag 18 juni gaat de activatiecampagne ‘Vier de zomer!’ van start. Bloemenbureau Holland wil consumenten laten zien dat bloemen het zomerse gevoel pas echt compleet maken: een zomers boeket op de (tuin)tafel, eetbare bloemen in de salade of een arm- of haarcorsage tijdens een festival. Via diverse landelijke media draagt het bureau deze boodschap uit aan de consument.

Activatiecampagne: Vier de zomer!
Van 18 juni tot en met 1 juli 2018 kunnen consumenten in Nederland bij aankoop van een zomers boeket bloemen (bij een deelnemende bloemist) meedingen naar een geheel verzorgde midzomerlunch thuis voor maximaal tien personen. De lunch wordt drie keer weggeven, daarnaast zijn er nog vijftig boeketten te winnen. De actievoorwaarden en een overzicht van deelnemende bloemisten zijn vanaf 18 juni te vinden op Mooiwatbloemendoen.nl/vierdezomer.

Midzomer
De campagne sluit aan bij de zomercontent van Mooiwatbloemendoen.nl. Vanaf 21 juni staat het midzomerfeest centraal in alle vier de kernlanden. Midzomer (midsommar) is een van de belangrijkste events in Scandinavië in het algemeen en in Zweden in het bijzonder. Familie en vrienden komen bij elkaar, eten samen buiten, dragen bloemenkransen en versieren de boel met bloemen om de dagen te vieren waarop het 't langst licht is.

Mediacampagne

Consumenten worden van de campagne op de hoogte gebracht door de inzet van een radiocommercial, online bannering en uiteraard via de website en social media kanalen van Mooiwatbloemendoen.nl.

Gratis promotiepakket voor bloemisten
Bloemenbureau Holland stelt 500 promotiepakketten beschikbaar. In het promotiepakket zitten onder andere actievouchers met een unieke wincode. Bij aankoop van een ‘zomers boeket’ ontvangen klanten een voucher. Via de wincode maken zij kans op één van de drie geheel verzorgde midzomerlunches of een boeket (t.w.v. € 20) naar keuze. Daarnaast bestaat het pakket uit stoepbordposters, posters om in de winkel op te hangen, boeketkaartjes voor aan zomerse boeketten en een armclip (Oasis Wrap Wristlet), bedoeld voor een armcorsage. Leuk om te dragen op bijvoorbeeld een zomers festival.

Sectorbrede ondersteuning
Deze campagne wordt actief ondersteund door: VBW, Royal FloraHolland, Plantion, Alflora, Smithers-Oasis, Waterdrinker Green Trade Center, 365 dagen bloemen en Coloured by Gerber.

Bron: Bloemenbureau Holland
Publicatiedatum: