Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Actievatiecampagne ‘Vier de zomer!’

Bloemen en zon voor een zomers gevoel

Vanaf maandag 18 juni gaat de activatiecampagne ‘Vier de zomer!’ van start. Bloemenbureau Holland wil consumenten laten zien dat bloemen het zomerse gevoel pas echt compleet maken: een zomers boeket op de (tuin)tafel, eetbare bloemen in de salade of een arm- of haarcorsage tijdens een festival. Via diverse landelijke media draagt het bureau deze boodschap uit aan de consument.

Activatiecampagne: Vier de zomer!
Van 18 juni tot en met 1 juli 2018 kunnen consumenten in Nederland bij aankoop van een zomers boeket bloemen (bij een deelnemende bloemist) meedingen naar een geheel verzorgde midzomerlunch thuis voor maximaal tien personen. De lunch wordt drie keer weggeven, daarnaast zijn er nog vijftig boeketten te winnen. De actievoorwaarden en een overzicht van deelnemende bloemisten zijn vanaf 18 juni te vinden op Mooiwatbloemendoen.nl/vierdezomer.

Midzomer
De campagne sluit aan bij de zomercontent van Mooiwatbloemendoen.nl. Vanaf 21 juni staat het midzomerfeest centraal in alle vier de kernlanden. Midzomer (midsommar) is een van de belangrijkste events in Scandinavië in het algemeen en in Zweden in het bijzonder. Familie en vrienden komen bij elkaar, eten samen buiten, dragen bloemenkransen en versieren de boel met bloemen om de dagen te vieren waarop het 't langst licht is.

Mediacampagne

Consumenten worden van de campagne op de hoogte gebracht door de inzet van een radiocommercial, online bannering en uiteraard via de website en social media kanalen van Mooiwatbloemendoen.nl.

Gratis promotiepakket voor bloemisten
Bloemenbureau Holland stelt 500 promotiepakketten beschikbaar. In het promotiepakket zitten onder andere actievouchers met een unieke wincode. Bij aankoop van een ‘zomers boeket’ ontvangen klanten een voucher. Via de wincode maken zij kans op één van de drie geheel verzorgde midzomerlunches of een boeket (t.w.v. € 20) naar keuze. Daarnaast bestaat het pakket uit stoepbordposters, posters om in de winkel op te hangen, boeketkaartjes voor aan zomerse boeketten en een armclip (Oasis Wrap Wristlet), bedoeld voor een armcorsage. Leuk om te dragen op bijvoorbeeld een zomers festival.

Sectorbrede ondersteuning
Deze campagne wordt actief ondersteund door: VBW, Royal FloraHolland, Plantion, Alflora, Smithers-Oasis, Waterdrinker Green Trade Center, 365 dagen bloemen en Coloured by Gerber.

Bron: Bloemenbureau Holland

Publicatiedatum: 18-6-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
13-6-2018 Belgen trakteren poetspersoneel op bloemetje
13-6-2018 telersvereniging Touch Me+ presenteert nieuw concept Sweet Kisses
8-6-2018 SunPatiens schittert in Artis
6-6-2018 Charmante hortensia als totaalconcept
4-6-2018 Flower fashionable bloemen voor Kylie Minogue’s 50e verjaardag
31-5-2018 Selecta One presenteert Spring Annuals catalogus 2018/19
31-5-2018 Bloementransporteur sponsort Hillegoms muziekfeest
31-5-2018 De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'
29-5-2018 10.000 rozen in twintigste editie 'Shop for a week' van the Wunderkammer
28-5-2018 Derde editie internationale hortensiaweek van start
25-5-2018 Vijf Big 5’s tijdens IFTEX Nairobi

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code