Charmante hortensia als totaalconcept

De Boskoopse kwekerij De Jong Plant is begonnen met het leveren van de nieuwe collectie Charming Hydrangea. Na de stille introductie in 2017 blijkt de vraag groot, zowel bij de internationale detailhandel als de consument. Danny de Bruin van De Jong Plant: “We zijn blij dat we dit jaar grotere aantallen kunnen leveren en hopen in 2019 nog beter aan de vraag te kunnen voldoen. De tuinplanten zijn van goede kwaliteit en de unieke, weelderige bloemen blijken pure verleiders. Een prachtig ‘getekend’ lijntje langs de buitenrand van de bloemblaadjes geeft de tuinplant een romantische uitstraling. Nu worden vooral roze soorten geleverd, we verwachten in 2019 ook volop blauwe Charming-hortensia’s beschikbaar te hebben.”



Totaalconcept
De Charming Hydrangea wordt gepresenteerd als een totaalconcept. Zowel kweekpot als plantenlabel zijn afgestemd op het uiterlijk van de plant. Onder meer met romantische typografie, een aquarel-logo en een herkenbare, bordeauxrode kweekpot. De charmante hortensia’s dragen klassieke vrouwennamen als Lisa, Claire, Julia, Sophia en Alice. De ‘dames’ verschillen onderling door nuances in het gekleurde randje. Op het plantenlabel staat de (eenvoudige) verzorging beschreven. De unieke hortensia is grootbladig en geschikt voor toepassing in de volle grond of in potten. Voor verkoopondersteuning stelt De Jong Plant POS-materiaal kosteloos beschikbaar aan afnemers.



Eigenschappen
De Charming Hydrangea kan zowel in de zon als halfschaduw staan. De planten zijn verkrijgbaar in potmaat 23 cm (5 liter) en worden maximaal 100 cm hoog. Van mei tot september verschijnen de bloemen die bovendien goed bestand zijn tegen regen.



Voor meer informatie:
Charming Hydrangea

Publicatiedatum: 6-6-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

15-8-2018 Piet Vijverberg brengt kleur met Colorchid
15-8-2018 Het verhaal van de Organza
13-8-2018 Vlinderorchidee: Woonplant van de maand september
13-8-2018 Van Egmond Lisianthus wint publieksprijs Flower Parade Rijnsburg
13-8-2018 Oranje gerbera’s decor voor Italiaans event
10-8-2018 Vernieuwde Waterdrinker blog ‘Green Hunters’ live
9-8-2018 Florensis komt met re-branding Toscana
9-8-2018 Eetbare rozen op het Rozenfestival in Lottum “Rozen smaken naar meer”
8-8-2018 Kwekers Fair Flora sponsoren rozenfestival Lottum met planten
7-8-2018 Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd
16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code