Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Floramedia

De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'

Floramedia heeft op 24 mei haar eerste Green Trend Journal gelanceerd. Het ‘Green Trend Journal 2019’ is een opvolging van het vorig jaar uitgebrachte Green Trend Report 2017/2018 en geeft een update in trends voor het komende jaar in de groene branche.

Ontwikkelingen in de groenmarkt
Onze groene wereld ontwikkelt zich steeds sneller. Dat geldt ook voor ons dagelijks leven. Van een veranderde lifestyle tot een groter bereik en soms turbulente gebeurtenissen waarvan we allemaal de invloed ondervinden. De uitdagingen voor het komende jaar dwingen ons ertoe andere, weloverwogen keuzes te maken. De beschikbaarheid en de kwaliteit van bloemen en planten alleen is niet meer genoeg om het verschil te maken in een concurrerende groene markt.



De ontwikkeling van uw merk
Als producent van bloemen en planten weet u dat de teelt van planten van hoge kwaliteit vraagt om passie. Diezelfde passie is nodig voor de ontwikkeling van een merk dat klaar is voor de toekomstige uitdagingen van de markt. Maar hoe bereiken we dit? We zetten in op nanotrends, die u helpen om bij de ontwikkeling van uw merk, intelligente, geïnformeerde en toekomstbestendige keuzes te maken.

Trends op nanoniveau
Voor 2019 hebben we vijf 5 nanotrends geselecteerd die laten zien hoe onze samenleving verandert. Dit Green Trend Journal volgt ons nieuwste Green Trend Report voor 2017/2018 op, waarin de factoren worden beschreven die ons gedrag en onze verlangens, en daardoor ook onze sector beïnvloeden. Deze trends vertegenwoordigen enkele van de belangrijkste invloeden op de tijdgeest van de toekomst.

Vooruitblik
Meer nog dan in ons vorige rapport geeft het onderzoek in het Green Trend Journal ons een vooruitblik op de komende jaren, waarin de technologische vooruitgang en de veranderende normen van onze samenleving een grote rol spelen. Door onze ervaring is Floramedia de juiste partner om te ontdekken welke trends en ontwikkelingen invloed hebben op het succes van uw product.

Bent u klaar om van uw passie een merk te maken dat gereed is voor de moderne bloemen- en plantenmarkt? Neem dan contact op met Floramedia, want wij weten dat een succesvolle toekomst niet alleen afhankelijk is van de juiste presentatie, maar ook van de juiste mensen.

Voor meer informatie:
Floramedia Groep
Kleine Steng 1
1551 NC Westzaan
T: +31 (0)75 64 76 777
www.floramedia.com
Publicatiedatum: