Floramedia

De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'

Floramedia heeft op 24 mei haar eerste Green Trend Journal gelanceerd. Het ‘Green Trend Journal 2019’ is een opvolging van het vorig jaar uitgebrachte Green Trend Report 2017/2018 en geeft een update in trends voor het komende jaar in de groene branche.

Ontwikkelingen in de groenmarkt
Onze groene wereld ontwikkelt zich steeds sneller. Dat geldt ook voor ons dagelijks leven. Van een veranderde lifestyle tot een groter bereik en soms turbulente gebeurtenissen waarvan we allemaal de invloed ondervinden. De uitdagingen voor het komende jaar dwingen ons ertoe andere, weloverwogen keuzes te maken. De beschikbaarheid en de kwaliteit van bloemen en planten alleen is niet meer genoeg om het verschil te maken in een concurrerende groene markt.



De ontwikkeling van uw merk
Als producent van bloemen en planten weet u dat de teelt van planten van hoge kwaliteit vraagt om passie. Diezelfde passie is nodig voor de ontwikkeling van een merk dat klaar is voor de toekomstige uitdagingen van de markt. Maar hoe bereiken we dit? We zetten in op nanotrends, die u helpen om bij de ontwikkeling van uw merk, intelligente, geďnformeerde en toekomstbestendige keuzes te maken.

Trends op nanoniveau
Voor 2019 hebben we vijf 5 nanotrends geselecteerd die laten zien hoe onze samenleving verandert. Dit Green Trend Journal volgt ons nieuwste Green Trend Report voor 2017/2018 op, waarin de factoren worden beschreven die ons gedrag en onze verlangens, en daardoor ook onze sector beďnvloeden. Deze trends vertegenwoordigen enkele van de belangrijkste invloeden op de tijdgeest van de toekomst.

Vooruitblik
Meer nog dan in ons vorige rapport geeft het onderzoek in het Green Trend Journal ons een vooruitblik op de komende jaren, waarin de technologische vooruitgang en de veranderende normen van onze samenleving een grote rol spelen. Door onze ervaring is Floramedia de juiste partner om te ontdekken welke trends en ontwikkelingen invloed hebben op het succes van uw product.

Bent u klaar om van uw passie een merk te maken dat gereed is voor de moderne bloemen- en plantenmarkt? Neem dan contact op met Floramedia, want wij weten dat een succesvolle toekomst niet alleen afhankelijk is van de juiste presentatie, maar ook van de juiste mensen.

Voor meer informatie:
Floramedia Groep
Kleine Steng 1
1551 NC  Westzaan
T: +31 (0)75 64 76 777
www.floramedia.com

Publicatiedatum: 31-5-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

15-8-2018 Piet Vijverberg brengt kleur met Colorchid
15-8-2018 Het verhaal van de Organza
13-8-2018 Vlinderorchidee: Woonplant van de maand september
13-8-2018 Van Egmond Lisianthus wint publieksprijs Flower Parade Rijnsburg
13-8-2018 Oranje gerbera’s decor voor Italiaans event
10-8-2018 Vernieuwde Waterdrinker blog ‘Green Hunters’ live
9-8-2018 Florensis komt met re-branding Toscana
9-8-2018 Eetbare rozen op het Rozenfestival in Lottum “Rozen smaken naar meer”
8-8-2018 Kwekers Fair Flora sponsoren rozenfestival Lottum met planten
7-8-2018 Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd
16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code