Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
consumentenactie Addenda

Lunchen tussen de campanula's bij Piet Kuivenhoven

Afgelopen zondag was het een gezellige, zonnige ochtend in de kas van Addenda-kweker Piet Kuivenhoven. Winnaars van de Moederdagactie van GroenRijk hadden zich verzameld tussen de kleurrijke campanula’s voor een uitgebreide brunch in de kas!



De actie
Consumenten die tussen 9 en 12 mei een Addenda campanula kochten bij Groenrijk en de kassabon daarvan doorstuurden, maakten kans op één van de 15 brunches op de kwekerij van Piet Kuivenhoven in Poeldijk. De winnaars mochten met een vriend(in) of familielid aanschuiven voor de uitgebreide brunch. Dit op een sfeervolle plek tussen de bloemen. Omdat de temperaturen hoog opliepen, werd de brunch naar het buitenveld verplaatst, waar evengoed die sfeer te proeven was.



Naast de brunch kregen de prijswinnaars een rondleiding op de kwekerij van Piet. Het bedrijf bestaat al 100 jaar en is een echt familiebedrijf. Piet kreeg de pioniersmentaliteit van zijn vader mee en is altijd op zoek naar nieuwe plant- en teeltmethoden, welke hij vol passie aan de klanten wist over te brengen. Vooral de thema’s op het gebied van duurzaamheid, zoals middelengebruik, compactheid en het hergebruik (recirculatie) van water, werd door iedereen zeer interessant bevonden. Na de rondleiding keerde iedereen weer huiswaarts met een goed gevulde goodiebag met Addenda- en GroenRijk spullen.



Vervolg
Zowel GroenRijk als Addenda kijken zeer positief terug op de brunch en zijn voornemens het in de toekomst verder uit te breiden. Contact met de consument is voor beide organisaties heel belangrijk. “Als Addenda willen we graag op het gebied van productontwikkeling, zoveel mogelijk vanuit de consumentwens ontwikkelen. Door in een vroegtijdig stadium de consument hierbij te betrekken, kunnen we uitkristalliseren welke richting we verder inslaan. De winnaars hebben een mooie sneakpreview bij Piet gekregen van mogelijke nieuwe variëteiten”, aldus Addenda.

bron: Addenda
Publicatiedatum: