De hortensiaweek, met als thema ‘Bloeiend de zomer in’, richt zich met name op de Nederlandse en Duitse consument en zal geheel in het teken staan van de kleurrijke eyecatchers voor in de tuin en in huis. Voorafgaand aan deze week werd ondersteunend promotiemateriaal voor de winkelvloer aangeboden aan tuincentra.
Inhakers
Media-aandacht
Gedurende de hortensiaweek worden de diverse soorten hortensia’s in de Nederlandse en Duitse consumentenmedia uitgelicht. Via bloggers, social media en instore communicatie komt de boodschap ‘Bloeiend de zomer in met hortensia’ op zoveel mogelijk plekken terug. Onder andere het tv programma Eigen Huis & Tuin en Koffietijd zetten de hortensia’s extra in het zonnetje. En ook op de Libelle Zomerweek zijn deze vrolijke zomerse tuinbloeiers te bewonderen.
De Internationale Hortensiaweek is een initiatief van Forever&Ever, Magical Four Seasons en wordt georganiseerd in samenwerking met Hydrangeaworld.com.