campagne Addenda moet consument bij-bewust maken

'Be(e) friendly'

Bij telersvereninging Addenda is men van mening dat de consumenten wel wat 'bij' scholing kunnen gebruiken en daarom start men de 'Be(e) friendly campagne'! In deze campagne focussen zij op het belang van de bijen en hoe je door bepaalde inrichting van je tuin het behoud kunt stimuleren.



Klanten van Addenda krijgen in deze campagne hard copy A2 posters met stappenplan voor op de winkelvloer. De posters kunnen worden meegeleverd bij de planten en zijn te verkrijgen in verschillende Cash&Carry’s. Daarnaast bestaat de campagne uit flyers, bewegende bijen op stokjes voor tussen de planten op het schap en online ondersteuningn op social media.

De flyers vindt men hier en hier.

Voor meer informatie over de campagne en Addenda:

Addenda
marketing@addenda.info
www.addenda.info


Publicatiedatum: 23-5-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

15-8-2018 Piet Vijverberg brengt kleur met Colorchid
15-8-2018 Het verhaal van de Organza
13-8-2018 Vlinderorchidee: Woonplant van de maand september
13-8-2018 Van Egmond Lisianthus wint publieksprijs Flower Parade Rijnsburg
13-8-2018 Oranje gerbera’s decor voor Italiaans event
10-8-2018 Vernieuwde Waterdrinker blog ‘Green Hunters’ live
9-8-2018 Florensis komt met re-branding Toscana
9-8-2018 Eetbare rozen op het Rozenfestival in Lottum “Rozen smaken naar meer”
8-8-2018 Kwekers Fair Flora sponsoren rozenfestival Lottum met planten
7-8-2018 Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd
16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code