Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Virtueel op bezoek bij W.A.M. Pennings

Voor de Flower Science Masterclass “Jouw bedrijf in de etalage: online en offline presentatie” vond men een inspirerend voorbeeld in W.A.M. Pennings. In de hieronder gedeelde video vertelt Simon Pennings over zijn bedrijf en legt hij uit hoe hij voordeel haalt uit de on- en offline presentatie van zijn bedrijf. De betrokken en innovatieve bollenkweker ontwikkelt zijn bedrijf continu, geïnspireerd door binnen- en buitenlandse contacten. Hij roept collega’s dan ook op om met elkaar in gesprek te blijven (of te gaan) over de toekomst van het vak én de Bollenstreek.



bron: FlowerScienc
Publicatiedatum: