Virtueel op bezoek bij W.A.M. Pennings

Voor de Flower Science Masterclass “Jouw bedrijf in de etalage: online en offline presentatie” vond men een inspirerend voorbeeld in W.A.M. Pennings. In de hieronder gedeelde video vertelt Simon Pennings over zijn bedrijf en legt hij uit hoe hij voordeel haalt uit de on- en offline presentatie van zijn bedrijf. De betrokken en innovatieve bollenkweker ontwikkelt zijn bedrijf continu, geďnspireerd door binnen- en buitenlandse contacten. Hij roept collega’s dan ook op om met elkaar in gesprek te blijven (of te gaan) over de toekomst van het vak én de Bollenstreek.



bron: FlowerScienc

Publicatiedatum: 22-5-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

17-8-2018 Van den Berg Hedera sluit aan bij Fair Flora
17-8-2018 Expoflora teelt 100.000 extra lelies voor Moederdag in Costa Rica
17-8-2018 Foto's: Nieuwe kas Luiten Kwekerij in beeld
16-8-2018 Veluwse aardbeien en bloembollen vechten met droogte
16-8-2018 Succulenten zijn uw Fabulous Fat Friends
14-8-2018 Kwekerij Roobeek te zien in "Doe maar duurzaam"
14-8-2018 Wagagai in Oeganda kiest voor Service Engine
14-8-2018 Dankzij nieuwe steker waait etiket niet langer weg
13-8-2018 Met George Baker op bezoek bij Kwekerij Verkade
13-8-2018 Tandem van Asra Plant draait als geoliede machine
13-8-2018 "Van gered van de vuilnisbelt naar een gouden medaille in acht jaar"
13-8-2018 Kweker Rosa Eskelund krijgt The Golden Rose uitgereikt
10-8-2018 Risico's spreiden met meerdere rassen
10-8-2018 Scholieren vloggen vanuit de kas
10-8-2018 Kijkje in de keuken bij 's lands grootste Saintpaulia kweker
9-8-2018 OK Plant: 25 klanten vallen in de WK-prijzen
8-8-2018 De dubbele sierwaarde van de crocosmia
8-8-2018 "De ruimte is onze rem"
7-8-2018 Tuinbouwtoeleverancier helpt tomatenteler bassinzeil intrekken
7-8-2018 Nieuwe kas Perry van de Haak loopt als een trein

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code