Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




FlowerTrials: kies het assortiment voor 2019

De FlowerTrials zijn hét evenement waar kwekers, exporteurs en aankopers hun pot- en perkplanten voor het volgende seizoen kiezen. Op 32 verschillende locaties worden de nieuwste veredelingsprestaties in zowel commerciële toppers als nicheproducten gepresenteerd: van petunia over phalaenopsis tot pelargonium en primula. De FlowerTrials zijn daarnaast ook een uitstekend moment om het over zakelijke en promotionele plannen voor het volgende seizoen te hebben.



Gill Corless, voorzitter van de stichting FlowerTrials: “Kwekers, exporteurs en retailers kunnen ongetwijfeld het meest van dit evenement profiteren als ze de FlowerTrials samen bezoeken. Een kweker zal het productieproces onder de loep nemen, de exporteur kijkt naar de logistiek en de retailers weten precies waar klanten voor kiezen op het verkooppunt. Die samenwerking willen wij stimuleren! Ons motto is niet voor niets ‘where plants meet people’. Bovendien gaat plannen voor het volgende seizoen een stuk makkelijker en sneller als alle relevante mensen en planten op één plek zijn.”



Alle noviteiten vooraf online bekijken
Wie zo efficiënt mogelijk te werk wil gaan, kan alvast de belangrijkste noviteiten bekijken op de FlowerTrials-website. Meld je op voorhand aan voor het evenement om de nieuwsbrieven te ontvangen waarin de nieuwste doorbraken in veredeling worden gepresenteerd. Talrijke nieuwe introducties worden eveneens belicht op de sociale media-kanalen. Naast de accounts op Facebook en Twitter heeft FlowerTrials dit jaar eveneens een Instagram-pagina met inspirerend beeldmateriaal opgezet. Op het uitgebreide Vimeo-kanaal van de FlowerTrials kunt u video’s vinden waarin talrijke veredelaars hun noviteiten met bijbehorende unique selling points tonen.



“Onze website is een geweldige informatiebron voor wie naar nieuwe variëteiten zoekt om het assortiment te optimaliseren. Onze sociale media worden steeds vaker gebruikt door bezoekers om te beslissen welke FlowerTrials-locaties ze gaan bezoeken”, stelt Norman Cools, pr- en ICT-manager bij VWS FlowerBulbs en verantwoordelijk voor de sociale media van de FlowerTrials.


Voor verdere informatie:
FlowerTrials
T: +31 71 36 49 101
E: organization@flowertrials.nl
www.flowertrials.com

Publicatiedatum: 16-5-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

19-7-2018 Deadline voor IGOTY-awards uitgesteld
18-7-2018 "Staat de Nederlandse glastuinbouw internationaal nog steeds op nummer 1?"
18-7-2018 Floraliën zetten Gentse Feesten in de bloemen
17-7-2018 Volgende editie Hortiflorexpo IPM Shanghai vindt plaats in 2019
17-7-2018 Weer meer exposanten op Naivasha Horticultural Fair
17-7-2018 IPM Discovery Center vervangt Hortivation
17-7-2018 Save the date: China Business Week
16-7-2018 Westland Event 2018 over datagedreven tuinbouw
16-7-2018 Opleiding bemonstering van planten op 4 september
13-7-2018 Holland Paviljoen op Agro-Innovation
11-7-2018 Mprise Agriware voor het eerst op Plantarium
11-7-2018 Kindercorso vaart mee tijdens Varend Corso Westland op 3, 4 en 5 augustus
9-7-2018 Salon du Végétal ontvangt meer dan 10.000 bezoekers
6-7-2018 Frankrijk: internationaal karakter tweede editie Salon du Végétal
6-7-2018 Kas voor kinderdagverblijf valt in de prijzen tijdens HortiHeroes
5-7-2018 Kindercorso vaart mee tijdens Varend Corso Westland
4-7-2018 Nieuwe vakbeurs Outdoorplaza Euregio 2018 afgelast
2-7-2018 Zimbabwe: Tuinbouw maakt zich op voor sterke comeback
2-7-2018 China: steeds meer interesse in tuinbouwproducten
2-7-2018 Litouwse sierteelt heeft behoefte aan kennisboost

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code