Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Stokman in zijn nopjes met nieuwe webshop

Tholen - SDF heeft een nieuwe webshop ontwikkeld voor handels- en productiebedrijven in de sierteelt. Deze 'responsive' webshop is nu als eerste gelanceerd bij Stokman Export BV te Naaldwijk en zou de klanten altijd en overal een nog betere toegang tot het actuele aanbod moeten bieden.

Nieuw is de complete 'responsiveness', wat wil zeggen dat het formaat zich aanpast aan het device waarmee de webshop bezocht wordt. Dat, zo weet SDF, is in de sierteelt nog vrij ongebruikelijk en is het óf het een (pc) óf het ander (de mobiel). Bovendien werken de meeste aanbieders met apps, terwijl hier de webshop toegankelijk is via de website. Dat is een belangrijk verschil, omdat een app geïnstalleerd moet worden en geheugen inneemt.



André van Leeuwen van Stokman BV: "De nieuwe webshop van SDF is een grote stap vooruit voor ons digitale aanbod. Wij hebben regelmatig een koper die onderweg is en even snel wil zien wat wij beschikbaar hebben. Een pc is in dat geval niet beschikbaar. Met onze webshop zijn producten razendsnel te vinden en ook direct te bestellen. Ook kunnen producten gemakkelijk via de mail gedeeld worden met de webshop."

Zo breed mogelijk

Stokman is een bedrijf dat al van 1974 op de bloemenveiling is gevestigd en klanten heeft in Duitsland en Italië en België en ook Nederlandse klanten. Het bedrijf heeft een klantenkring dat veel segmenten van de afzet - groothandel, supermarkten, buitenmarkten, winkeliers - vertegenwoordigd. André: "Stokman zorgt ervoor zich zo breed mogelijk te oriënteren en daarom kopen wij op alle locaties van FloraHolland.

Naar eigen zeggen maakt Stokman het verschil in de communicatie met de klanten. "Als de bestellingen binnen komen wordt er altijd gecommuniceerd of het een “must”is om te kopen of dat bij afwijkende prijzen de bestelling aangepast dient te worden. Er wordt doorgaans flink heen en weer gebeld zodat onze klanten kunnen profiteren als de markt iets gunstiger is of andersom als het te duur is iets te matigen. Met ons team van ervaren enjonge ambitieuze mensen proberen wij onze klanten tevreden te stellen en als erproblemen zijn deze ook snel op te lossen."

Dagelijks gaat er handel de deur uit, dagelijks gaat er een combinatie richting Duitsland en minstens 3 keer in de week richting Italië. De Nederlandse klanten komen in bijna alle gevallen zelf naar de exporteur toe.

Voor meer informatie:
Stokman B.V.
André van Leeuwen van
Postbus 511
2675 ZT Honselersdijk
T: +31 174 61 24 70
F: +31 174 61 24 80
E: info@stokmanexport.nl
www.stokmandexport.nl


Voor meer informatie:
Codema Systems Group
T: +31 (0)10 521 27 55
info@codemasystemsgroup.com
www.codema.nl
Publicatiedatum: