actiemaand Svensson

Mei in het teken van ÖverStåpWeken

Met een knipoog naar het Zweedse moederbedrijf staat bij Svensson de maand mei in het teken van de ÖverStåpWeken, een actie om Nederlandse telers te motiveren om juist nu 'over te stappen' naar Svensson klimaatschermen.

Hugo Plaisier, adviseur bij Svensson: "Het is bekend dat veel telers in deze periode keuzes maken over investeringen in hun kas. En de selectie van het juiste scherm om een optimaal klimaat (en dus maximaal rendement) in de kas te realiseren, is daar een belangrijk onderdeel van. Onze adviseurs hebben extra tijd vrijgemaakt om telers en installateurs teeltspecifiek te kunnen adviseren over de beste schermoplossing voor hun situatie."



"Energie, vocht en lichtregulering zijn de kernwoorden voor een optimaal teeltresultaat en juist hiervoor kunnen telers bij ons terecht. Wij adviseren om geen concessies te doen en voor het beste rendement te gaan", aldus Plaisier.

Cash-back
Om de keuze voor onze Zweedse kwaliteit te vergemakkelijken, geven we deze maand bovendien een extra korting van € 1.000,- per hectare als cash-back actie. De actie zal niet onopgemerkt blijven. Via buitenreclame in de glastuinbouwgebieden, advertenties in de vakbladen en online zal er intensief met de adviseurs als campagnebeeld gecommuniceerd worden.

De actie geldt uiteraard voor Luxous, maar ook voor alle schermen uit de vier andere 'productfamilies' Harmony, Obscura, Tempa en Solaro.

Voor meer informatie:
Ludvig Svensson
info.nl@ludvigsvensson.com
www.ludvigsvensson.com



Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2018