roadshow Dümmen Orange

Chrysanten wederom aan de rol

‘Kas met bloeiproef op wielen’ is het inmiddels beproefde en bekende chrysanten roadshow concept van Dümmen Orange. Dit jaar brengt het bedrijf versie 2.0 van dit concept naar de handel. Nog altijd op wielen, maar nu met een nòg persoonlijker tintje.



“Al drie jaar toeren we met chrysantenkas op wielen langs de veilingen in Nederland. We hechten namelijk veel waarde aan de feedback op onze producten van de professionals uit de handel. De opzet van Roadshow 1.0 had tot doel om zoveel mogelijk feedback op onze chrysanten bloeiproef te krijgen van de handel om te gebruiken in onze veredeling. En dat hebben we vervolgens ook gedaan. Maar we komen niet alleen halen, we geven ook terug. Daarom deze Roadshow 2.0 om de handel een terugkoppeling te geven op hetgeen we met hun feedback hebben gedaan. Zoals een update op de huidige ontwikkeling van de chrysanten rassen of wat de huidige status is van de ontwikkeling van de aangewezen veredelingsnummers,” aldus Harmke van der Plas, Senior Marketing Specialist chrysanten bij Dümmen Orange.

Rick Minck, als Category manager hét gezicht van het Roadshowconcept: “Het ‘Selection’ vak in de rijdende kas laat de chrysanten rassen zien die bij versie 1.0 zijn aangewezen als rassen met potentieel. Dit heeft geresulteerd in een aantal mooie (opkomende) introducties. Zoals de kleurvaste Veronica en Pina Colada, die opvielen door de heldere kleur en het frisse groene hart. Pina Colada is inmiddels een grote introductie die al verkrijgbaar is in meerdere kleuren. Ook geven we aan wanneer een potentieel ras het veredelingsproces minder succesvol doorlopen heeft. Tot slot tonen we onze huidige bloeiproef met meer dan 90 nieuwe chrysanten nummers. Uit deze bloeiproef hebben we een selectie gemaakt van high potentials. Dit zijn dé rassen uit onze veredeling waar wij hoge verwachtingen van hebben. Een mooie preview van mogelijk opkomende introducties."

In week 17 en 18 rijdt Rick Minck met zijn bloeiende kas op wielen langs bij de veilingen in Aalsmeer, Naaldwijk en Rijnsburg.


Voor meer informatie:
Dümmen Orange
www.dummenorange.com

Publicatiedatum: 30-4-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

15-8-2018 Piet Vijverberg brengt kleur met Colorchid
15-8-2018 Het verhaal van de Organza
13-8-2018 Vlinderorchidee: Woonplant van de maand september
13-8-2018 Van Egmond Lisianthus wint publieksprijs Flower Parade Rijnsburg
13-8-2018 Oranje gerbera’s decor voor Italiaans event
10-8-2018 Vernieuwde Waterdrinker blog ‘Green Hunters’ live
9-8-2018 Florensis komt met re-branding Toscana
9-8-2018 Eetbare rozen op het Rozenfestival in Lottum “Rozen smaken naar meer”
8-8-2018 Kwekers Fair Flora sponsoren rozenfestival Lottum met planten
7-8-2018 Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd
16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code