Geraniums gepromoot in Koffietijd

Achter de geraniums zitten is verleden tijd. Dat bewijst groenstylist Judith Baehner van het Groenlab in het lifestyleprogramma Koffietijd op RTL4. Met een gevarieerd assortiment zijn geraniums op eigentijdse wijze gepresenteerd in de uitzending van 24 april.

De aandacht voor geraniums in Koffietijd is een van de resultaten van een mediacampagne om verkopen bij tuincentra, bloemisten, bouwmarkten, supermarkten en webshops te stimuleren. Eerder verschenen artikelen in landelijke dagbladen en online magazines. De komende weken verwacht initiatiefnemer Pelargonium for Europe meer media-aandacht.



Social Media

Eind april start via Instagram een winactie voor consument in Nederland en België. Iedereen die de hashtag #achterdegeraniums gebruikt en een grappige foto van zichzelf achter de geraniums post, maakt kans op geraniums.


Het item is hier terug te kijken


Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2018