Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Booking.com en Keukenhof openen deuren voor een onvergetelijke nacht

Wakker worden op een plek waar nog nooit iemand heeft geslapen? Dit voorjaar heeft iedereen de mogelijkheid om wakker te worden aan de oever van een tulpenzee. In Keukenhof heeft Booking.com een doorzichtige luchtbel opgesteld met panoramisch uitzicht over de iconische tulpenvelden. Een unieke ervaring voor wie één van de drie overnachtingen weet te bemachtigen via de website van Booking.com.



Na het inchecken worden gasten begeleid naar de luchtbel, die is uitgerust met alle benodigdheden voor een onvergetelijke en sfeervolle overnachting. Ook hebben gasten toegang tot het gehele park en krijgen ze een diner aangeboden in een van de restaurants van Keukenhof, alsook het ontbijt de volgende ochtend.

Presentatrice en reisfanaat Nicolette Kluijver brengt vandaag als eerste gast een nacht door in Keukenhof en verrast hiermee bovendien haar moeder en oudste dochter.
 


“Bij Booking.com zijn we trots dat we het voor reizigers mogelijk maken om de wereld echt te ervaren”, zegt Pepijn Rijvers, Chief Marketing Officer. “Denkend aan onze Nederlandse afkomst en het heuglijke gevoel dat iedereen hier heeft als de eerste tulpen beginnen te bloeien, kunnen we niet wachten tot de eerste gasten wakker worden tussen de tulpenvelden van Keukenhof en deze bijzondere ervaring hebben.”

Het is niet de eerste keer dat het boekingsplatform unieke locaties presenteert om zo reizigers bijzondere overnachtingservaringen te bieden. Met deze pop-up accommodaties wil Booking.com de grote variëteit van haar aanbod in accommodaties en onvergetelijke ervaringen illustreren. Zo kon men eerder al een nacht doorbrengen in de hoogste slaapkamer van Europa in de top van ‘The Shard’ in Londen. Ook waren er overnachtingen in de tourbus van artiest Nick Jonas in Los Angeles, met een gastoptreden van de zanger zelf.

Voortvarendheid is geboden voor iedereen die graag een unieke slaapervaring rijker wil zijn. Drie nachten zijn beschikbaar op basis van ‘wie het eerst komt, ...’ en boeken is alleen mogelijk op 17, 18 en 19 april vanaf 10 uur ’s ochtends voor een overnachting voor twee personen op 20, 21 of 22 april. Per dag is er één nacht te boeken. De prijs van een overnachting in de luchtbel is 69 euro. Dit bedrag staat symbool voor het 69-jarig bestaan van Keukenhof.

Voor meer informatie:
Keukenhof
www.keukenhof.nl
Publicatiedatum: