Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Nieuw handvat met meer afbeeldingsruimte

Een gewoon trayhandvat heeft meestal maar beperkte ruimte om het product en de informatie weer te geven. Het irriteerde een teler en samen met het Duitse drukkerij- en mediabedrijf Becker Etiketten werd een nieuw handvat ontworpen: de zogenaamde Tragedisplay (carry-display). "Het combineert de functionaliteiten van etiket en handvat," zegt salesmanager Okan Tüysüz. Het product werd voor het eerst gepresenteerd tijdens de IPM Essen in januari en trok de aandacht van veel bezoekers. Voor het volgende seizoen heeft Tüysüz dan ook hoge verwachtingen voor dit product.


Okan Tüysüz en Fotini Sarakatsianou met de Tragedisplay tijdens IPM Essen 2018.

Sterke combinatie
Het idee achter het product is een ijzersterke combinatie: "Eigenlijk is de Tragedisplay een groot etiket dat als een handvat fungeert. Als etiket is het een goed marketinginstrument omdat de teler zijn producten met een grote afbeelding en beschrijving kan promoten. Als handvat is het sterk en kan het een volle bak dragen. Het heeft alle voordelen van andere etiketten en handvatten omdat het water-, UV- en scheurbestendig is.



Trendgetrouw
Volgens Tüysüz sluit de Tragedisplay aan bij de huidige trends in etiketten en verpakkingen. "De vraag naar bedrukte pothoezen in Europa - onze belangrijkste markt - is bijvoorbeeld toegenomen: de consument in het tuincentrum wil meteen zien hoe hun product eruit zal zien als het in volle bloei is."

Omdat de Tragedisplay het product ook duidelijk laat zien, heeft Tüysüz hoge verwachtingen van dit nieuwe product. "Het duurt altijd even voordat nieuwe producten aan populariteit winnen. Daarnaast is het duurder dan een gewoon etiket, maar ik denk dat het de pothoezentrend zal volgen: de bedrukte hoes is ook duurder dan de gewone hang- en plaketiketten, maar telers zijn bereid om dit beetje extra te betalen."

Voor meer informatie:
Etiketten -Becker OHG
Okan Tüysüz
Email: okant@etikettenbecker.com
www.etikettenbecker.com



Publicatiedatum: 12-4-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

20-3-2018 Een display vol met miniplanten
16-2-2018 70% minder plastic in Chrysal's nieuwe verpakking Bag-in-box
5-2-2018 Biobased verpakken wint terrein
2-2-2018 Van der Windt introduceert scheur-proof bloemenhoezen
5-12-2017 Pouchfiller binnen fresh produce in opmars
1-12-2017 Decorum en Van Iperen verlengen samenwerking met drie jaar
15-11-2017 Gouden EFTA award voor Oerlemans Plastics
9-11-2017 Decowraps opent nieuw DC in Aalsmeer
11-10-2017 Opnieuw aandacht voor duurzaamheid eenmalige plantentrays
13-9-2017 "Nieuwe manier van verpakken voor uien en bloembollen"
12-9-2017 Logi Label presenteert de Primera GP3000
6-9-2017 M-plastics behaalt Cradle to Cradle certificering
7-8-2017 Pacombi Horti presenteert nieuwe verzendoplossingen voor bloemen en planten
7-6-2017 "Veel verpakkingsmogelijkheden voor Franse sierteelt"
28-4-2017 "Juíst onze verpakkingen dragen bij aan een duurzame keten"
26-4-2017 "De tweede LED-drukpers gaat er snel komen"
3-4-2017 Graphic&Mail onthult nieuwe naam en allernieuwste LED-drukpers
26-1-2017 Een foliehoes die aanvoelt als papier
13-12-2016 "Potgrond verpakken is een vak apart"
3-11-2016 Broekhof introduceert duurzame verpakkingen

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code