Voorjaarseditie Bouquet Tales-krant verschenen
Net even een spannende kleur toevoegen aan een ton-sur-ton boeket met essentials Chrysant, Calla, Hortensia en Avalanche+ rozen. Een beetje extra dynamiek aanbrengen door te spelen met verschillende hoogtes. “Je hoeft echt niet uit de bocht te vliegen als bloemist om je klanten te verrassen”, vertelt Marcel Jansen van Strøm Creative Marketing. “Kleine twists zijn voldoende. Feit blijft dat bloemisten wel staan voor de uitdaging om die klant continu te blijven verrassen door het net even anders doen. Een tevreden klant krijgt wat hij verwacht, bij een blije klant overtref je de verwachtingen.”
Voorjaarsactiviteiten
Bouquet Tales zwengelt dit voorjaar deze discussie aan onder bloemisten. Zij worden bereikt via de voorjaarskrant van Bouquet Tales, via digitale nieuwsbrieven naar Nederlandse en Duitse bloemisten en via de 10.000 internationale 'vakvolgers' tellende Facebookpagina.
Bouquet Tales gefundeerd op unieke samenwerking
Bouquet Tales is een gezamenlijk initiatief van Concept Factory en Strøm Creative Marketing. Het project is mogelijk gemaakt door deze productspecifieke promotiecampagnes: JustChrys, HydrangeaWorld, Simply Calla, Avalanche+ rozen en seizoenspartners Anthurium (zomer), Alstroemeria (herfst) en Amaryllis (winter). Uitdaging van dit unieke project is bloemisten te stimuleren meer eigenheid en creativiteit in hun boeketten te stoppen. Boeketten bepalen immers voor 60-70% de omzet van de bloemist en dus ook van de hele branche.
bron: Bouquet Tales