Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
merk bestaat 10 jaar

"Air So Pure loopt als een kogel"

Tholen - Air So Pure bestaat 10 jaar. Het concept is een blijvertje gebleken. Met het principe groene-planten-zijn-luchtzuiverend heeft men de juiste maatschappelijke snaar weten te raken. In het nieuwe kantoortje in het zojuist geopende World Horti Center, waarin het samen met een selecte groep bedrijven een uithangbord voor de Nederlandse tuinbouw mag vormen, werd gisteren op het heuglijke feit het glas geheven.


Hans Zuidgeest en Marco van Leeuwen

De brand weet zich leuk in de kijker te spelen. Om de zoveel tijd vindt een nieuwe plant en/of kweker aansluiting bij het merk. Er zijn verschillende aansprekende samenwerkingen gezocht en gevonden met bedrijven als KP Holland en de bekende stylist Romea Sommers, die ook de expositieruimte in het WHC gestyled heeft en bovendien een korte presentatie gaf. Zij weet het het grote publiek te bereiken met acties voor, bijvoorbeeld, het Longfonds.


Romeo Sommers

In zijn presentatie hield Romeo Sommers zijn publiek voor dat de groensector dikwijls gebaat is bij een trotsere, meer zelfverzekerde houding. Als de een of andere club zegt 'jullie gebruiken dit of dat middel en dat is niet goed voor het milieu', dan schiet iedereen in de verdediging. Maar als je het voor 95% wel goed doet, je uitdraagt dat juist groen en milieuvriendelijk jouw missie is, dat je daar op allerlei manieren aan bijdraagt en je noemt alle partijen met wie je zaken doet en die jou helpen dat doel te bereiken, dan draai je het om en kom je als bedrijf en als sector juist positief voor het voetlicht", aldus Romeo.



Last but not least is Air So Pure ook echt een bij de consument bekend merk geworden. "Met name de laatste 4 jaar hebben we veel vooruitgang geboekt", vertelt initiatiefnemer Hans Zuidgeest. "Tussen de 350 en 400 tuincentra onderschrijven ons concept en deze winkels zijn er stuk voor stuk blij mee. Afgelopen weekend was ik in een tuincentrum met onze tafel en daar vertelde men mij: "Het zijn onze beste tafels, het loopt als een kogel."



Dat zijn teksten, natuurlijk, en vormen vast en zeker een stevig basis voor het nieuwe decennium.

Voor meer informatie:
Air So Pure
World Horti Center
Europa 1
2672 ZX Naaldwijk
E: info@airsopure.nl
www.airsopure.nl