Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Florists meet ‘Always Kalanchoë’ Growers

Het Kalanchoë assortiment van het collectief ‘Always Kalanchoë’ staat woensdag 14 maart a.s. om 10 uur centraal in het Royal FloraHolland House op de Seasonal Trade Fair in Naaldwijk. Topstylist Pim van den Akker van bloemistenplatform Flowerfactor zal met gastbloemisten en kwekers aan de slag gaan met de Kalanchoë.



Workshop ‘Florists meet Kalanchoë Growers’
Wat kunnen bloemisten en kwekers van elkaar leren en hoe kunnen zij met het product de consument verleiden tot aankoop? Pim van den Akker en Chantal Vollenbroek gaan in het Royal FloraHolland House op de Seasonal Trade Fair met gepassioneerde bloemisten en kwekers in gesprek, terwijl die samen de handen uit de mouwen steken en een mooie plantcreatie maken. Laat je inspireren en leer ook meer over de achtergrond en deze producten en hun toepassingsmogelijkheden. Veel van de planten en merken van ‘Always Kalanchoë’ kwekers zijn herkenbaar aan het gezamenlijke symbool ‘Easy Care Kalanchoë’.

Gezamenlijke aanpak Kalanchoë-telers
De collectieve promotie ‘Always Kalanchoë’ voor de bloeiende plant Kalanchoë is een initiatief van de ruim 25 veredelaars en gezamenlijke kwekers die lid zijn van Royal FloraHolland. Royal FloraHolland faciliteert deze groep, LTO Glaskracht Nederland organiseert en verzorgt het secretariaat en Sense marketing & more is verantwoordelijk voor de positionering en de campagne. Voor meer informatie: zie kalanchoe.nl en op ‘Always Kalanchoe’ op Facebook, Instagram, Pinterest & Twitter.

bron: Sense Marketing & More

Publicatiedatum: 8-3-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel
13-6-2018 Belgen trakteren poetspersoneel op bloemetje
13-6-2018 telersvereniging Touch Me+ presenteert nieuw concept Sweet Kisses
8-6-2018 SunPatiens schittert in Artis
6-6-2018 Charmante hortensia als totaalconcept
4-6-2018 Flower fashionable bloemen voor Kylie Minogue’s 50e verjaardag
31-5-2018 Selecta One presenteert Spring Annuals catalogus 2018/19
31-5-2018 Bloementransporteur sponsort Hillegoms muziekfeest
31-5-2018 De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'
29-5-2018 10.000 rozen in twintigste editie 'Shop for a week' van the Wunderkammer
28-5-2018 Derde editie internationale hortensiaweek van start

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code