Na de succesvolle lancering van de anjer in 2017, met meer dan 30 miljoen contacten via media en evenementen, houdt Selecta one zich aan de huidige communicatiestrategie. Daarnaast richt het bedrijf ook een webwinkel op en de voegen ze POS oplossingen toe, als onderdeel van een hernieuwde retail campagne in 2018. Vanaf komende lente zullen er online verschillende exclusieve Pink Kisses bloemstukken worden verkocht, zodat de producten zeer toegankelijk zijn voor de jonge, internet gebruikende generatie. Tegelijkertijd moeten mooie displays ervoor zorgen dat de Pink Kisses buiten de categorie meerjarige planten wordt geplaatst. Zo zal het bedrijf retailers helpen om de bloemen op een aantrekkelijke manier uit te stallen, zodat deze een jonger publiek trekken. Retailers kunnen bijvoorbeeld een mobiele promotiestand huren van Selecta one. De aanpasbare "friend stick" kan ook aangevraagd worden bij Selecta one of Floramedia. Selecta one presenteerde deze campagne tijdens de IPM 2018 in Essen.
Nieuwe verkoopstrategie
In 2017 is Selecta begonnen met een nieuwe aanpak van zijn verkoopstrategie. In plaats van zich alleen te focussen op B2B marketing gericht op tuiniers en verkopers, richtte het bedrijf zich met zijn "Pink Kisses as beautiful as our friendship" campagne voor het eerst op de eindconsument. De campagne richtte zich op jonge vrouwen tussen de 18 en 35 jaar door reclame te maken op sociale media, via prominente bekendheden en publicaties in de media. Dankzij deze inzet wist Selecta one de mini anjer populair te maken onder jonge vrouwen en te positioneren als ideaal cadeautje voor beste vriendinnen.