Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Selecta one breidt campagne Pink Kisses met mini anjers uit

Selecta one is op het moment bezig met de tweede fase van hun consumenten campagne om de Pink Kisses mini anjers op de Duitse markt te verkopen. Na de succesvolle lancering in 2017 breidt de anjer expert uit Stuttgart zijn communicatie activiteiten uit door een webwinkel op te zetten die gericht is op jonge vrouwen. Ook biedt het bedrijf uitgebreide steun aan retailers om de bloemen mooi te presenteren.



Onder de slogan, "Pink Kisses as beautiful as our friendship", heeft Selecta one een consumenten campagne opgezet om de populaire potanjer variëteit te positioneren als symbool van vriendschap onder jonge vrouwen. De bloemenveredelaar wil hierdoor een jonger publiek aanspreken. 



Na de succesvolle lancering van de anjer in 2017, met meer dan 30 miljoen contacten via media en evenementen, houdt Selecta one zich aan de huidige communicatiestrategie. Daarnaast richt het bedrijf ook een webwinkel op en de voegen ze POS oplossingen toe, als onderdeel van een hernieuwde retail campagne in 2018. Vanaf komende lente zullen er online verschillende exclusieve Pink Kisses bloemstukken worden verkocht, zodat de producten zeer toegankelijk zijn voor de jonge, internet gebruikende generatie. Tegelijkertijd moeten mooie displays ervoor zorgen dat de Pink Kisses buiten de categorie meerjarige planten wordt geplaatst. Zo zal het bedrijf retailers helpen om de bloemen op een aantrekkelijke manier uit te stallen, zodat deze een jonger publiek trekken. Retailers kunnen bijvoorbeeld een mobiele promotiestand huren van Selecta one. De aanpasbare "friend stick" kan ook aangevraagd worden bij Selecta one of Floramedia. Selecta one presenteerde deze campagne tijdens de IPM 2018 in Essen. 

Nieuwe verkoopstrategie
In 2017 is Selecta begonnen met een nieuwe aanpak van zijn verkoopstrategie. In plaats van zich alleen te focussen op B2B marketing gericht op tuiniers en verkopers, richtte het bedrijf zich met zijn "Pink Kisses as beautiful as our friendship" campagne voor het eerst op de eindconsument. De campagne richtte zich op jonge vrouwen tussen de 18 en 35 jaar door reclame te maken op sociale media, via prominente bekendheden en publicaties in de media. Dankzij deze inzet wist Selecta one de mini anjer populair te maken onder jonge vrouwen en te positioneren als ideaal cadeautje voor beste vriendinnen. 

Voor meer informatie:
Selecta One

www.selecta-­one.com
Publicatiedatum: