Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Michel van Slingerland, Fleurop

'Mooie Valentijn in het verschiet'

Fleurop merkte vorig jaar een forse omzetstijging met Moederdag en verwacht ook dit jaar weer topdrukte. “Alleen een appje sturen is not done.”

“In deze digitale tijden gaan we echte gebaren, zoals een kleurrijk, speciaal gekozen boeket, extra waarderen”, vertelt Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop. “Met alleen een appje kom je er niet. Vorig jaar lieten mensen massaal boeketten bezorgen, wat leidde tot een forse omzetstijging. Wij verwachten dat deze trend dit jaar doorzet. Onze ruim 1.100 bloemisten bereiden zich nu al voor op een drukke valentijn.”

Valentijnscollectie
Wie attent wil zijn met valentijn, kan kiezen uit een speciale serie valentijnsboeketten. Het rood-roze boeket ‘Zo lief’ met lisianthus, roos en anemoon was vorig jaar de grote favoriet. Voor liefhebbers van klassieke boeketten is er ‘Mijn valentijn’ met uitsluitend rode bloemen. Modern en speels is het frivole boeket ‘Kleurrijke valentijn.’ Van Slingerland: “Onze bloemisten hebben de boeketten samengesteld met alle scenario’s in gedachten. Niet alleen uitingen van de klassieke, romantische liefde, maar ook het boeket dat je stuurt als blijk van waardering voor een dierbare zit in de collectie.”

bron: Fleurop
Publicatiedatum: