Voorjaarscampagne ‘365 dagen bloemen’ van start

De voorjaarseditie van het inspiratiemagazine 365 dagen bloemen is verschenen! De editie vertelt het verhaal van de kwekers en geeft bloemisten achtergrondinformatie over bloemen van het voorjaar, waarin geurende bloemen worden benadrukt.  Met de verschijning van het magazine start de voorjaarscampagne van ‘365 dagen bloemen’. Het centrale thema is ‘Ruik de lente’ en wordt tot en met april uitgedragen via social media, website én zelfs doorvertaald naar de winkelvloer.

Het magazine valt direct op de deurmat bij 13.500 bloemisten in Duitsland, Engeland, België en Nederland. De overige aantallen wordt verspreid via beurzen én exporteurs, groothandelaren en cash & carry’s. Het magazine wordt gewaardeerd met een 7,8 zo blijkt uit recent onderzoek onder bloemisten, kwekers en exporteurs. De website én facebookpagina zijn bovendien middelen, die zij waarderen van de campagne.



Geur in de winkel
Dit seizoen geeft de campagne ‘365 dagen bloemen’ extra aandacht aan geurende bloemen. Om bloemisten handvatten te geven, deelt 365dagenbloemen.nl speciale tips voor bloemisten die het thema ‘Geur’ willen uitwerken in hun winkel. Alle ideeën zijn ontwikkeld én getoetst door collega-bloemisten: www.365dagenbloemen.nl/acties.   

Download & deel

De foto's uit het magazine zijn gratis te downloaden op www.365dagenbloemen.nl. Naast de foto's kunnen bloemisten dit seizoen ook gratis POS-materiaal downloaden ter ondersteuning van een heuse geurproeverij met voorjaarsbloemen.

Over 365 dagen bloemen

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is het initiatief van 2.200 seizoensbloemenkwekers, bolbloemenassortiment, zomerbloemen en snij-, bes- en trekheesters i.s.m. Royal FloraHolland. Zij zorgen samen voor promotie zodat de bloemist elk seizoen én 365 dagen per jaar geïnspireerd wordt door het ongelofelijk mooie assortiment seizoensbloemen.

Het magazine hier online in te zien.

bron: 365 dagen bloemen

Publicatiedatum: 30-1-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

25-5-2018 Vijf Big 5’s tijdens IFTEX Nairobi
24-5-2018 Platycodon Astra in de spotlights gezet door Rob Verlinden in het Green Trade Center
23-5-2018 'Be(e) friendly'
22-5-2018 Russische bloemisten bereiden zich voor op het trouwseizoen
18-5-2018 Festival Colours pronken tijdens Libelle Zomerweek
17-5-2018 BBH presenteert The Green Gallery #10
16-5-2018 FloraHolland richt zich met de Groene Agenda op kantoorplantenmarkt
16-5-2018 425 gratis bloembollenpakketten voor basisscholen
9-5-2018 Telers haken in op Internationale Irisdag 2018
9-5-2018 "We zijn klaar voor de piek"
9-5-2018 Nieuw violen-uithangbord Do it Right gepresenteerd
9-5-2018 Assortimentswaaier snijhortensia gepresenteerd
8-5-2018 Gerbera’s schitteren in populaire vlog Duitse bloemiste
8-5-2018 ‘Kalanchoë Garden’ promotieteam bezoekt inkopers
8-5-2018 Twee hap-slik-weg recepten voor Moederdag
7-5-2018 Romantiek in Keukenhof
3-5-2018 Illusionist Victor Mids bezoekt eigen bloemenportret in Anna Paulowna
3-5-2018 Bruidsmodekoningin Mary Borsato doopt eigen lelie
3-5-2018 Op zoek naar de verhalen achter het bloemetje
2-5-2018 3-gangen lunch tussen de tulpen bij Sam Schouten

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code