Voorjaarscampagne ‘365 dagen bloemen’ van start

De voorjaarseditie van het inspiratiemagazine 365 dagen bloemen is verschenen! De editie vertelt het verhaal van de kwekers en geeft bloemisten achtergrondinformatie over bloemen van het voorjaar, waarin geurende bloemen worden benadrukt.  Met de verschijning van het magazine start de voorjaarscampagne van ‘365 dagen bloemen’. Het centrale thema is ‘Ruik de lente’ en wordt tot en met april uitgedragen via social media, website én zelfs doorvertaald naar de winkelvloer.

Het magazine valt direct op de deurmat bij 13.500 bloemisten in Duitsland, Engeland, België en Nederland. De overige aantallen wordt verspreid via beurzen én exporteurs, groothandelaren en cash & carry’s. Het magazine wordt gewaardeerd met een 7,8 zo blijkt uit recent onderzoek onder bloemisten, kwekers en exporteurs. De website én facebookpagina zijn bovendien middelen, die zij waarderen van de campagne.



Geur in de winkel
Dit seizoen geeft de campagne ‘365 dagen bloemen’ extra aandacht aan geurende bloemen. Om bloemisten handvatten te geven, deelt 365dagenbloemen.nl speciale tips voor bloemisten die het thema ‘Geur’ willen uitwerken in hun winkel. Alle ideeën zijn ontwikkeld én getoetst door collega-bloemisten: www.365dagenbloemen.nl/acties.   

Download & deel

De foto's uit het magazine zijn gratis te downloaden op www.365dagenbloemen.nl. Naast de foto's kunnen bloemisten dit seizoen ook gratis POS-materiaal downloaden ter ondersteuning van een heuse geurproeverij met voorjaarsbloemen.

Over 365 dagen bloemen

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is het initiatief van 2.200 seizoensbloemenkwekers, bolbloemenassortiment, zomerbloemen en snij-, bes- en trekheesters i.s.m. Royal FloraHolland. Zij zorgen samen voor promotie zodat de bloemist elk seizoen én 365 dagen per jaar geïnspireerd wordt door het ongelofelijk mooie assortiment seizoensbloemen.

Het magazine hier online in te zien.

bron: 365 dagen bloemen

Publicatiedatum: 30-1-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

15-8-2018 Piet Vijverberg brengt kleur met Colorchid
15-8-2018 Het verhaal van de Organza
13-8-2018 Vlinderorchidee: Woonplant van de maand september
13-8-2018 Van Egmond Lisianthus wint publieksprijs Flower Parade Rijnsburg
13-8-2018 Oranje gerbera’s decor voor Italiaans event
10-8-2018 Vernieuwde Waterdrinker blog ‘Green Hunters’ live
9-8-2018 Florensis komt met re-branding Toscana
9-8-2018 Eetbare rozen op het Rozenfestival in Lottum “Rozen smaken naar meer”
8-8-2018 Kwekers Fair Flora sponsoren rozenfestival Lottum met planten
7-8-2018 Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd
16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code