Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Impressie klanten- en aanvoerdersdag Veiling Rhein-Maas

Op dinsdag 9 januari jl. organiseerde Veiling Rhein-Maas voor de zevende keer de klanten- en aanvoerdersdag, dit jaar met als thema `Toekomstkans digitalisering in de groene branche´ (Zukunftschance Digitalisierung in der grünen Branche). In totaal hebben circa 440 klanten en aanvoerders – meer dan vorig jaar – aan deze uitnodiging gehoor gegeven.



Terugblik 2017 en vooruitblik 2018
Na de ontvangst van de gasten in de foyer van de veiling - waar producten van enkele aanvoerders in een kleurrijke presentatie rond Valentijn gepresenteerd werden - namen zij in de afmijnzaal plaats, waar het eerste gedeelte van de bijeenkomst plaatsvond. Uwe Bedenbecker en Marc Schax, directeuren van Veiling Rhein-Maas, openden gezamenlijk de bijeenkomst. Vervolgens gaf Marc Schax een vooruitblik op de Duitse markt 2018 en informeerde alle aanwezigen over de product-, aantallen- en prijsontwikkeling bij Veiling Rhein-Maas in 2017. Daarna gaf Uwe Bedenbecker een overzicht van de in 2017 nieuw gewonnen klanten voor de markplaats in Straelen-Herongen en stelde hij de verschillende activiteiten, projecten alsook beursdeelnames voor. Daarnaast lichtte hij de ontwikkeling van de verschillende inkoopkanalen toe en informeerde hij alle aanwezigen over het thema digitalisering bij Veiling Rhein-Maas.

Inspirerende gastspreker
Aansluitend hield onze bijzondere gastspreker Sanjay Sauldie, die over de hele wereld bedrijven rond het thema internetmarketing adviseert, een zeer inspirerende voordracht over het thema digitalisering. Met zijn enthousiasme en knowhow legde hij aan alle aanwezige gasten in duidelijke bewoordingen uit, waarom deze juist nu in digitalisering moeten investeren. Klanten en aanvoerders kregen vele `ideeën uit de praktijk voor de praktijk´ gepresenteerd.

Digitalisering in de groene branche
Tijdens het tweede gedeelte van de bijeenkomst presenteerden in totaal 13 exposanten zich in het kader van het thema `Toekomstkans digitalisering in de groene branche´ in hal I. Naast Deutsche Gerbera – Online-Shop, Blu-Blumen, Oriental, GreenZone, PT-Creations, Deutsche Glasfaser, BLUCom-App, Landgard Bilddatenbank, myLandgard en Blumen – 1000 Gute Gründe informeerde Veiling Rhein-Maas de aanwezigen over de thema’s productfoto’s, klokservice en klokvoorverkoop. Bovendien werden producten van bol-op-pot-aanvoerders van de veiling opvallend gepresenteerd. Wij bedanken bij deze van harte alle exposanten en de deelnemende aanvoerders voor het beschikbaar stellen van hun producten.

Impressie
In het fotoalbum krijgt u een goede impressie van de klanten- en aanvoerdersdag 2018.

Bron: Veiling Rhein-Maas
Publicatiedatum: