Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

  • Er is gisteren geen nieuws gepubliceerd.

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Green Screen ad blocker bijna 7000 keer gedownload

The Green Gallery ontwikkelde in samenwerking met vier internationale creatieven The Green Gallery Green Screen ad blocker. Sinds de lancering in oktober overtreft de ad blocker alle verwachtingen.

Zo werkt de ad blocker
De gratis ad blocker vervangt banners voor exclusief, floraal art work. Zeker 20% van de Nederlanders maakt al gebruik van ad blockers en 70% heeft er wel oren naar. Met Green Screen creëert The Green Gallery top of mind awareness voor bloemen en planten en bereikt daarmee nieuwe, relevante en kritische doelgroepen.



Artiesten achter The Green Screen
Green Screen bestaat uit 12 floral art pieces gemaakt door tattoo artist Henk Schiffmacher, dj en producer Loco Dice & graffiti artist Hoxxoh, creative innovator Geraldine Wharry en fashion label Pigalle. Zij zijn gekozen om hun liefde voor planten en bloemen en hun aansluiting bij de doelgroep. De eigenzinnige floral art pieces zijn exclusief in de ad blocker te zien.

Resultaten
De verwachtingen van de ad blocker waren voor een heel jaar:
• 5.271 downloads.
• 100 miljoen vervangen advertenties.
 
Het pakte echter anders uit. En hoe! De resultaten na pas 80 dagen:
• 6.919 downloads.
• 28,2 miljoen vervangen advertenties.
 
Verdeeld over de kernlanden van Bloemenbureau Holland zien we dat 25% van de downloads plaatsvinden in Duitsland, 19% in Frankrijk, 17% in Nederland en 9% in het Verenigd Koninkrijk. Verrassend is dat 12% van de downloads op rekening komt van de Verenigde Staten, de overige 18% is verdeeld over andere landen.

Zo werkt de ad blocker:



bron: BloemenBureau Holland

Publicatiedatum: 9-1-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel
13-6-2018 Belgen trakteren poetspersoneel op bloemetje
13-6-2018 telersvereniging Touch Me+ presenteert nieuw concept Sweet Kisses
8-6-2018 SunPatiens schittert in Artis
6-6-2018 Charmante hortensia als totaalconcept
4-6-2018 Flower fashionable bloemen voor Kylie Minogue’s 50e verjaardag
31-5-2018 Selecta One presenteert Spring Annuals catalogus 2018/19
31-5-2018 Bloementransporteur sponsort Hillegoms muziekfeest
31-5-2018 De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'
29-5-2018 10.000 rozen in twintigste editie 'Shop for a week' van the Wunderkammer
28-5-2018 Derde editie internationale hortensiaweek van start
25-5-2018 Vijf Big 5’s tijdens IFTEX Nairobi
24-5-2018 Platycodon Astra in de spotlights gezet door Rob Verlinden in het Green Trade Center
23-5-2018 'Be(e) friendly'
22-5-2018 Russische bloemisten bereiden zich voor op het trouwseizoen
18-5-2018 Festival Colours pronken tijdens Libelle Zomerweek
17-5-2018 BBH presenteert The Green Gallery #10
16-5-2018 FloraHolland richt zich met de Groene Agenda op kantoorplantenmarkt
16-5-2018 425 gratis bloembollenpakketten voor basisscholen

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code