Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Green Screen ad blocker bijna 7000 keer gedownload

The Green Gallery ontwikkelde in samenwerking met vier internationale creatieven The Green Gallery Green Screen ad blocker. Sinds de lancering in oktober overtreft de ad blocker alle verwachtingen.

Zo werkt de ad blocker
De gratis ad blocker vervangt banners voor exclusief, floraal art work. Zeker 20% van de Nederlanders maakt al gebruik van ad blockers en 70% heeft er wel oren naar. Met Green Screen creëert The Green Gallery top of mind awareness voor bloemen en planten en bereikt daarmee nieuwe, relevante en kritische doelgroepen.



Artiesten achter The Green Screen
Green Screen bestaat uit 12 floral art pieces gemaakt door tattoo artist Henk Schiffmacher, dj en producer Loco Dice & graffiti artist Hoxxoh, creative innovator Geraldine Wharry en fashion label Pigalle. Zij zijn gekozen om hun liefde voor planten en bloemen en hun aansluiting bij de doelgroep. De eigenzinnige floral art pieces zijn exclusief in de ad blocker te zien.

Resultaten
De verwachtingen van de ad blocker waren voor een heel jaar:
• 5.271 downloads.
• 100 miljoen vervangen advertenties.
 
Het pakte echter anders uit. En hoe! De resultaten na pas 80 dagen:
• 6.919 downloads.
• 28,2 miljoen vervangen advertenties.
 
Verdeeld over de kernlanden van Bloemenbureau Holland zien we dat 25% van de downloads plaatsvinden in Duitsland, 19% in Frankrijk, 17% in Nederland en 9% in het Verenigd Koninkrijk. Verrassend is dat 12% van de downloads op rekening komt van de Verenigde Staten, de overige 18% is verdeeld over andere landen.

Zo werkt de ad blocker:



bron: BloemenBureau Holland

Publicatiedatum: 9-1-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

12-1-2018 Hoe zit het met de oorsprong van de tulp?
10-1-2018 Programma Tulpendag 2018 bekend
10-1-2018 Gezond wonen met hortensia
10-1-2018 Florismart organiseert ‘My Early Valentine’ competitie
9-1-2018 Met duurzaam concept omloopsnelheid in het schap verhogen
4-1-2018 Decorum introduceert Primula ‘Touch Me’ Galaxy onder nieuw Innovation label
22-12-2017 Bloemen en planten stralen in Paleis Het Loo
21-12-2017 VGB, BBH en RFH werken aan nieuw gezamenlijk marketingplan
20-12-2017 Bloemenagenda trapt in 2018 af met de tulp
19-12-2017 Vlaggetjesdag voor tulpen
15-12-2017 Floriworld in Aalsmeer wordt nieuwe internationale trekpleister
14-12-2017 Tulpendag breidt uit naar België
12-12-2017 bloomon viert Kerst in Hudson's Bay
11-12-2017 Flower Circus verrast bloemist in Russische kou
11-12-2017 31 tulpencirkels voor Haarlemmermeer
6-12-2017 Maxim Hartman stelt zich kwetsbaar op met Schleffera
6-12-2017 Vught plant narcissen ter nagedachtenis aan gedeporteerde Joodse kinderen
4-12-2017 EBN en geothermiesector lanceren Hoewerktaardwarmte.nl
1-12-2017 Sterren stralen in december : Promotie Poinsettia op volle toeren
27-11-2017 Tulpenmeisje gezocht

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code