Maxim Hartman stelt zich kwetsbaar op met Schleffera

En een nieuwe, absurdistische video in de reeks reclamespotjes waarin Maxim Hartman de plant promoot als zijnde vrouwenmagneet. De niet onbesproken maar in elk geval de aandacht trekkende campagne van Mooiwatplantendoen.nl wordt ook veelvuldig bekeken op Youtube (met als uitschieter de aflevering over de Bananenplant: 282.000 views).

In deze laatste aflevering aandacht voor de Schleffera, een volgens meneer Hartman kwetsbaar plantje, dat mannen ertoe uitnodigt zich eveneens kwetsbaar op te stellen:



bron: Mooiwatplantendoen.nl

Publicatiedatum: 6-12-2017

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel
13-6-2018 Belgen trakteren poetspersoneel op bloemetje
13-6-2018 telersvereniging Touch Me+ presenteert nieuw concept Sweet Kisses
8-6-2018 SunPatiens schittert in Artis
6-6-2018 Charmante hortensia als totaalconcept
4-6-2018 Flower fashionable bloemen voor Kylie Minogueís 50e verjaardag
31-5-2018 Selecta One presenteert Spring Annuals catalogus 2018/19
31-5-2018 Bloementransporteur sponsort Hillegoms muziekfeest
31-5-2018 De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'
29-5-2018 10.000 rozen in twintigste editie 'Shop for a week' van the Wunderkammer
28-5-2018 Derde editie internationale hortensiaweek van start

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code