Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Erik van der Meijs, Royal FloraHolland

"Generiek karakter bloemen is kans, maar ook valkuil"

Op 7 december organiseert Shopper Marketing het Live!-event in Nieuwegein. Een van de sprekers is category developer Erik van der Meijs van Royal FloraHolland, alwaar hij in zal gaan op de commerciële kansen in de bloemenverkoop. “Bloemen en planten zijn een heel generiek product. En daarmee geschikt voor tal van cadeaumomenten. Dat lijkt als muziek in de oren te klinken. Toch kan juist het ontbreken van een duidelijk profiel, of duidelijk richting, verdere groei in de weg staan", weet Erik. "We kregen steeds meer behoefte aan analyse van markten met het meeste groeiperspectief."

Welke dat zijn kunt u hier lezen in het gesprek dat Shopper Marketing met Erik van Meijs voerde.
Publicatiedatum: