Japan: Suntory gaat samenwerkingen aan voor Breast Cancer Awareness

Suntory Flowers gaat samenwerken met grote merken om de fondsenwerving voor Breast Cancer Awareness te steunen. Felroze Princettia euphorbia's zijn de perfecte bloemen voor Pink Ribbon acties geworden. 

Cosmetica en parfumgigant Estee Lauder viert dit jaar het 25-jarige jubileum van hun borstkanker awareness campagne (www.bcacampaign.com). Het evenement ging 29 september van start in het winkeldistrict in Ginza, Tokio. Een roze doolhof leidde mensen via educatieve displays naar een locatie waar foto's werden gemaakt. Hier konden deelnemers online hun foto's posten onder de hashtag #pinkribbon25.

Japan Airlines organiseerde ook een speciale "roze vlucht". Passagiers ontvingen een roze rubberen armband, een borstkanker awareness kaart en een Princettia plant cadeau.

Suntory werkte ook samen met een lingeriemerk genaamd Wacoal om hun "Love Your Bust" campagne te steunen. Princettia planten waren aanwezig in de winkels van Wacoal om de campagne te vieren.

Daarnaast zal een percentage van de opbrengst van de Princettia verkoop gedoneerd worden aan het J. POSH Pink Ribbon Fonds van de Japanse Breast Cancer Pink Ribbon Campaign.



















Voor meer informatie over Princettia euphorbia's, kijk op www.princettia.net.


Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2018