Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Japan: Suntory gaat samenwerkingen aan voor Breast Cancer Awareness

Suntory Flowers gaat samenwerken met grote merken om de fondsenwerving voor Breast Cancer Awareness te steunen. Felroze Princettia euphorbia's zijn de perfecte bloemen voor Pink Ribbon acties geworden. 

Cosmetica en parfumgigant Estee Lauder viert dit jaar het 25-jarige jubileum van hun borstkanker awareness campagne (www.bcacampaign.com). Het evenement ging 29 september van start in het winkeldistrict in Ginza, Tokio. Een roze doolhof leidde mensen via educatieve displays naar een locatie waar foto's werden gemaakt. Hier konden deelnemers online hun foto's posten onder de hashtag #pinkribbon25.

Japan Airlines organiseerde ook een speciale "roze vlucht". Passagiers ontvingen een roze rubberen armband, een borstkanker awareness kaart en een Princettia plant cadeau.  

Suntory werkte ook samen met een lingeriemerk genaamd Wacoal om hun "Love Your Bust" campagne te steunen. Princettia planten waren aanwezig in de winkels van Wacoal om de campagne te vieren.

Daarnaast zal een percentage van de opbrengst van de Princettia verkoop gedoneerd worden aan het J. POSH Pink Ribbon Fonds van de Japanse Breast Cancer Pink Ribbon Campaign.



















Voor meer informatie over Princettia euphorbia's, kijk op www.princettia.net.


Publicatiedatum: 23-11-2017

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

18-7-2018 Enigma Flowers doet mee in Floranti
17-7-2018 Ontdek online het Floriadeterrein Almere 2022
17-7-2018 Beekenkamp en Syngenta combineren Poinsettia portfolio
17-7-2018 Houweling bouwt grootste zonnedak van Zuid-Holland
16-7-2018 Nieuwe speler op de markt voor insectengaas wil voor frisse wind gaan zorgen
16-7-2018 Flinke compostbrand bij afvalverwerker Hoeksebaan
13-7-2018 Decorum partner van BGI Duitsland
13-7-2018 Asocolflores en AgroCheck samen achter wanbetalers aan
12-7-2018 Ook Noord-Amerikaanse markt wil met bruikbare data telen
12-7-2018 Dümmen Orange neemt callaveredeling Nieuw-Zeelandse Bloomz over
12-7-2018 Denemarken: Knud Jepsen wijdt 1,8 hectare aan cannabis
11-7-2018 Veredelaar deelt ton winst met telers in ontwikkelingslanden
11-7-2018 Eerste editie thriathlon smaakt naar meer
10-7-2018 3,8 miljoen euro voor innoverende MKB-bedrijven
10-7-2018 Sportief Anthura fiets 190K bij gelegenheid 80-jarig jubileum
10-7-2018 Het enorme groeipotentieel voor het veiling-wiel
10-7-2018 David van Mechelen nieuwe financieel directeur FloraHolland
9-7-2018 Willem Heemskerk nieuwe voorzitter Bloemencorso Bollenstreek
9-7-2018 Veredelaars op marktverkenning in Barcelona
9-7-2018 Elite-certificaat uitgereikt aan Sakata Ornamental Europe

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code