Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Japan: Suntory gaat samenwerkingen aan voor Breast Cancer Awareness

Suntory Flowers gaat samenwerken met grote merken om de fondsenwerving voor Breast Cancer Awareness te steunen. Felroze Princettia euphorbia's zijn de perfecte bloemen voor Pink Ribbon acties geworden. 

Cosmetica en parfumgigant Estee Lauder viert dit jaar het 25-jarige jubileum van hun borstkanker awareness campagne (www.bcacampaign.com). Het evenement ging 29 september van start in het winkeldistrict in Ginza, Tokio. Een roze doolhof leidde mensen via educatieve displays naar een locatie waar foto's werden gemaakt. Hier konden deelnemers online hun foto's posten onder de hashtag #pinkribbon25.

Japan Airlines organiseerde ook een speciale "roze vlucht". Passagiers ontvingen een roze rubberen armband, een borstkanker awareness kaart en een Princettia plant cadeau.

Suntory werkte ook samen met een lingeriemerk genaamd Wacoal om hun "Love Your Bust" campagne te steunen. Princettia planten waren aanwezig in de winkels van Wacoal om de campagne te vieren.

Daarnaast zal een percentage van de opbrengst van de Princettia verkoop gedoneerd worden aan het J. POSH Pink Ribbon Fonds van de Japanse Breast Cancer Pink Ribbon Campaign.



















Voor meer informatie over Princettia euphorbia's, kijk op www.princettia.net.

Publicatiedatum: