Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Start #Lievelingsbloem campagne 2017

Op dinsdag 17 oktober is de #Lievelingsbloemcampagne 2017 van Bloemenbureau Holland (BBH) wederom van start gegaan, een campagne die zal worden uitgerold in alle vier de kernlanden (Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Nederland). De boodschap van de campagne is, vanzelfsprekend, de consument aanzetten tot het kopen van bloemen, oftewel het 'niet voor zichzelf houden van zijn/haar lievelingsbloem'.



Hashtag Stories
Met de #Lievelingsbloem Hashtag Stories brengt BBH voor het tweede achtereenvolgende jaar prachtige, ontroerende en soms controversiƫle verhalen rond lievelingsbloemen tot leven. Dit gebeurt aan de hand van korte video's en sprekende beelden, welke internationaal op alle bloemenwebsites en socialmediakanalen van Bloemenbureau Holland 'gepusht' worden.

Klik hier voor meer informatie
Publicatiedatum: