Landelijke commissie Chrysant op bezoek bij Heineken

De landelijke commissie Chrysant bezocht 3 oktober de Heinekenbrouwerij in Den Bosch. De commissie kreeg eerst een bedrijfsfilm te zien, vervolgens werd zij rondgeleid en als afsluiter was er een 'productconfrontatie'. Heineken brouwt in 118 brouwerijen wereldwijd 130 merken bier.

Wat is de reden van Heinekens succes en wat kan de bloemenkweker hiervan leren? Het succes is het gevolg van drie punten, namelijk:
  • Het geheime en gepatenteerde Heineken-A-gist sinds 1886 is absoluut een succesfactor, wat niet moet worden onderschat. Dit gist zorgt dat de houdbaarheid en smaak is verbeterd.
  • De uitgekiende marketing en een fors budget zorgen voor het optimaal in de markt zetten van de verschillende merken in de verschillende segmenten van de markt.
  • De efficiënte productiemethode, voorwaartse en achterwaartse integratie en de schaalgrootte zorgen voor een jaarrond uniforme kwaliteit en een lage kostprijs.
Na Heineken werd een bezoek gebracht aan de ConceptFactory, waar Brigitte Hagen de commissie informeerde over de laatste ontwikkelingen van de Chrysantenpromotie.

bron: LTO Glaskracht Nederland

Publicatiedatum :



Ook onze agf-nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2018