Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Twee nieuwe gezichten bij Pull Position

Vanaf dit najaar versterkt Pull Position, het marketingbureau voor de tuinbouw, haar team met twee nieuwe medewerkers. Vanaf 1 september jl. is Karin van Luijk gestart als Specialist Marketing & Media, een functie waarin zij zich onder andere bezighoudt met consumentgerichte activiteiten ten behoeve van de marketingcampagnes voor klanten. Per 1 november a.s. zal Patricia Petterson toetreden tot het team in de rol van Communicatie Specialist.


Links Karin van Luijk, rechts en Patricia Petterson

Pull strategie
Door een toenemende vraag van klanten op het gebied van strategie, marketing- en verkoopondersteuning was uitbreiding van het team noodzakelijk. Het bedrijf, wat dit jaar haar 10-jarig bestaan viert, beschikt al over ruime ervaring in de sierteeltsector. Met de komst van Karin van Luijk (van Royal FloraHolland) en Patricia Petterson (van Decorum) komt daar nog eens een grote hoeveelheid kennis en kunde bij op het gebied van zowel marketing als deze sector. Met de inzet van de twee nieuwe teamleden zal Pull Position haar strategie uitbreiden met een consumentgerichte aanpak. Op deze manier wil het bureau nog meer inspelen op de huidige en toekomstige ontwikkelingen. Hierbij wordt de bekende pull-strategie van het bedrijf verder ingezet. Dit moet leiden tot meer belangstelling voor het product.
 
Bron: Pull Position
 
Publicatiedatum: