Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Vlog #17

Lucas Vos: “Wat heeft een lid aan groeistrategie RFH?”

Royal FloraHolland heeft de ambitie om 's werelds grootste digitale handelsplatform voor de sierteelt te worden. Hiertoe, legt CEO Lucas Vos uit in een nieuwe vlog, zijn drie dingen nodig. Het moet makkelijk zijn, de transactiekosten moeten zo laag mogelijk zijn en - het belangrijkste - alles, het complete assortiment, zelfs dat wat de kwekers binnen de coƶperatie niet in huis hebben, moet erop te vinden zijn.



De wereldwijde productiegroei van sierteeltproducten is al lang geen Nederlandse verdienste meer. Sterker nog, in andere gebieden in de wereld gaat die groei veel harder. Wel is ons land nog altijd de belangrijkste 'draaischijf', maar ook dat is geen vanzelfsprekendheid. Kort gezegd: om dit vast te houden en veilig te stellen, dat is wat er op het spel staat, aldus Vos.

bron: Royal FloraHolland


Publicatiedatum: