Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FleuraMetz introduceert Remarkable

Remarkable is, na Customized, de tweede categorie waarmee FleuraMetz zijn klantgroepen op een moderne en toegepaste wijze probeert te boeien en te binden.
 
Met het merk wil FleuraMetz klanten inspireren seizoensgebonden producten als eerste toe te passen of juist nieuwe soorten te gebruiken. 'Het aanbod wordt continu vernieuwd, omdat wisselende opmerkelijke of juist seizoensgebonden producten de leidraad vormen. Een eigen podium voor de eerste producten van het seizoen of een nieuwe soort, dat is Remarkable.', aldus de handelaar in een persbericht.

Via een optionele mailing worden de opmerkelijke of exclusieve producten vanaf herfst 2017 als eerste aan de verschillende klantgroepen aangeboden.

Voor meer informatie:
FleuraMetz
Kim Berns, Projectmanager Marketing & Communicatie
Middel Broekweg 31
2675 KC Honselersdijk
M: +31 (0)6 29602963
E: kberns@fleurametz.com
www.fleurametz.com
Publicatiedatum: