Mededelingen

Vacaturesmeer »

Tweetende tuinders

Top-5 - gisteren

Top-5 - afgelopen week

Top-5 - afgelopen maand

Wisselkoersenmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Bloemen- en plantpromotie op het Happinez-festival

Het Happinez-festival is van 15 tot en met 17 september in Fort Voordorp. Op het festival wordt door Bloemenbureau Holland promotie gemaakt voor Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl.

Het Happinez-festival wordt georganiseerd door het gelijknamige tijdschrift en heeft qua doelgroep veel overlap met Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl. Om die reden spelen deze consumentenmerken een opvallende rol op het festival.



Bloemenmandala met Mooiwatbloemendoen.nl
In samenwerking met Mooiwatbloemendoen.nl wordt er in drie dagen tijd een reuzebloemenmandala gemaakt op het terrein. Op het festival krijgt de mandala de vorm van een liggend bloemenspektakel met een doorsnee van 5 meter in opvallende kleurstellingen, waar de bezoeker iedere dag een cirkel van bloemen aan toevoegt onder toeziend oog van een realtime camera.

De definitieve bloemenselectie wordt nog gemaakt. Volgens Bloemenbureau Holland is er tevens aandacht voor het concept Lievelingsbloem en bloemen uit de Bloemenagenda.

Yoga met Mooiwatplantendoen.nl
Ook Mooiwatplantendoen.nl speelt een bijzondere rol op het festival. De yogatent wordt door dit consumentenmerk aangekleed met onder andere Hedera, Spathiphyllum en zacht ruisende tuinplanten. In de tent is dagelijks een yogasessie, waarbij bezoekers de boodschap meekrijgen dat yoga nog rustgevender is met planten om je heen die je zintuigen op een positieve manier be´nvloeden.

De samenwerking in cijfers
Op het festival komen duizend mensen per dag, dus drieduizend in totaal. Zij komen via de bloemenmandala en de yogasessies in contact met Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl. De consumentenmerken worden ook meegenomen in de media die het festival inzet, via sociale media rondom het evenement en een festivalbijlage in het magazine. Op Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl zal ook content verschijnen over het festival.

Over Happinez
Happinez is al bijna dertien jaar het mindstyle magazine van Nederland. Per nummer bereikt het blad meer dan 500.000 lezers in Nederland. Het magazine wordt ook in het Frans, Duits en Engels uitgegeven en in meer dan twintig landen verkocht.

bron: Bloemenbureau Holland

Publicatiedatum: 10-8-2017

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

19-10-2017 Start #Lievelingsbloem campagne 2017
16-10-2017 Directeur VGB licht 'Sierteeltpromotor en 'Activator' toe
12-10-2017 Zentoo bloemen shinen op Vogue Festival
12-10-2017 Air So Pure promoot planten met 'luchtbubbel'
11-10-2017 Extra aandacht voor orchidee in tuincentra
9-10-2017 Zomerbloei zorgt voor positief imago
9-10-2017 Nieuwe editie The Green Gallery: Volkslegenden & Groen
4-10-2017 SV.CO vernieuwt 'recept'
3-10-2017 2.450 basisscholen planten 1,5 miljoen bloembollen
29-9-2017 Anco pure Vanda presenteert Vanda orchideeŰn tijdens Event Next Level
27-9-2017 Wie wordt meest gewaardeerde juf of meester van het jaar?
27-9-2017 Japan krijgt 50 'lelie ambassadeurs'
26-9-2017 Bloemenshows blijken effectieve marketingstrategie
22-9-2017 Ruim 400 klassen doen mee aan Bulbs4Kids
21-9-2017 Floral Fundamentals zet Event Designers aan het werk
21-9-2017 Opvallende cross-over tuinbouw en toerisme
21-9-2017 Organisatie Glee in haar nopjes met 'Retail lab' Romeo Sommersĺ
20-9-2017 Desch Plantpak met het hoofd al bij zomer 2018
19-9-2017 Nieuw My-Blush seizoen van start tijdens expositie in Paleis Het Loo
18-9-2017 Japanse Tuin Hasselt viert 25-jarig bestaan met chrysantenbier

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code