Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Bloomon: "Verlies overkomt ons niet, het is een keuze"

Online bloemenverkoper Bloomon verwacht binnen twee jaar voor het eerst zwarte cijfers te schrijven. “Maar verlies overkomt ons niet, het is een keuze”, zegt medeoprichter Patrick Hurenkamp in het zomernummer van RetailTrends. “Zolang je flink blijft investeren, staat winstgevendheid onder druk.”

De bloemen bezorgdienst, waarbij klanten zich abonneren en op gezette tijden een boeket aan huis krijgen, werd in 2014 opgericht. De omzet zou jaarlijks vier tot vijf keer zijn verdubbeld, weet RetailTrends, hoewel geen precieze cijfers worden vrij gegeven. De heren oprichters weten zich goed in de kijker te spelen en waren enkele maanden geleden ook veel in het nieuws met het binnen hengelen van 21,4 miljoen, 'puur bedoeld om de IT- en marketingskant te versterken'.

Klik hier voor het artikel op RetailTrends
Publicatiedatum: