Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Omzet FloraMondo Klokvoorverkoop roos stijgt 60%

Menno Nan, Veilingmeester Roos in Aalsmeer, geeft een interview en vertelt over de sterke groei in FloraMondo Klokvoorverkoop. Hij ziet dat bij het product dat hij zelf veilt maar ook bij andere producten.

"Ik denk dat die groei deels samenhangt met de huidige afzetgroei, want de klok behoudt, zeker bij mijn product, een sterke positie. Terwijl de roos binnen FloraMondo de meest verhandelde bloem is," zegt Menno. Klanten waarderen de mogelijkheden van FloraMondo Klokvoorverkoop.

Geen inkoopstress
Als voordeel noemt hij de leverzekerheid en de kleine transacties. Dankzij FloraMondo is er geen inkoopstress: de prijs staat vast en er kan al vanaf één fust worden gekocht. Inmiddels zet zestig procent van alle rozenkwekers dagelijks hun aanbod op FloraMondo. "Dagelijks is belangrijk, want een klant moet op jouw product kunnen rekenen. Anders kopen ze elders. Ook zouden klanten dagelijks moeten kijken. Zo zien ze wat er staat en wat nieuw is. Want zodra de eerste pioenen er zijn, zijn ze op FloraMondo te koop."

Lees het hele interview op Royal FloraHolland
Publicatiedatum: