Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Royal FloraHolland stopt met Monsterkas

In een virtuele wereld wordt de rol van fysieke monsters minder belangrijk. Actuele informatie wordt vooral digitaal gedeeld. Als gevolg daarvan is het aantal bezoekers van de Monsterkas gedaald en niet meer rendabel. Daarom stopt Royal FloraHolland met deze dienst.

De presentatieruimte, of wel de Monsterkas, in Naaldwijk genoemd, was jarenlang een ontmoetingsplaats voor kopers en (inter)nationele kwekers. Kwekers presenteerden hier hun actuele en onderscheidende producten. Kopers konden de producten bekijken, vergelijken en direct bestellen.

Toenemende virtuele markt
Royal FloraHolland groeit steeds meer toe naar een virtuele wereld waar actuele productinformatie snel gedeeld moet worden. Fysieke monsters/samples spelen hier steeds minder een rol in. Royal FloraHolland investeert de komende jaren vooral in betere digitale diensten.

Trade Fairs & Events blijven belangrijk
In deze wereld van virtueel zakendoen worden events en ontmoetingen steeds belangrijker. Daarom blijft Royal FloraHolland de komende jaren volop investeren in events zoals de handelsbeurzen en de Meets & Greets.

Bron: Royal FloraHolland
Publicatiedatum: