Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Arend Roses herintroduceert Talea+ en Prima Donna+

Onder de noemer ‘Varieties of Excellence’ herintroduceert Arend Roses in week 25 twee grootbloemige rozen: Talea+ en Prima Donna+. Door vraag vanuit de handel en de waardering voor deze kwaliteitsrozen herintroduceert Arend Roses beide variëteiten van veredelaar Dümmen Orange. Vanaf maandag 19 juni a.s. zijn de rozen verkrijgbaar op de rozenklok van veiling Royal FloraHolland in Aalsmeer.



Talea+
Roos Talea+ kenmerkt zich door de knop met een mooie grote druppel, in bloei heeft deze grootbloemige schoonheid een chique tint die tussen crème en champagne zit. Talea+ is Latijns voor 'op maat maken', zeg maar haute couture. Maar dan in de vorm van een statige roos met een ondeugend vleugje zalmroze. Met een sterke, warme uitstraling is Talea+ een roos voor bruidsarrangementen en moderne statement designs. De productcode is 23117.



Prima Donna+
Trots is Arend Roses ook op de herintroductie van Prima Donna+. Deze charismatische roos is zalmoranje en kenmerkt zich door de elegante bloeiwijze. Prima Donna+ heeft een volle knop en diepgroen blad dat fraai afsteekt bij het zacht roze-oranje, dat een echte trendkleur is. In boeketten en arrangementen is Prima Donna+ de leading lady, waarin de roos warm en vrolijk de toon zet en lang fris en mooi blijft. Prima Donna+ heeft productcode 21715.



Promotieactiviteiten
Ter promotie van de noviteiten heeft er een fotoshoot plaatsgevonden in samenwerking met Fresh retail waarin het karakter van de rozen in sfeerbeelden wordt getypeerd. De foto’s worden o.a. op de website en social media geplaatst. Daarnaast neemt Arend Roses via Flowerlab deel aan de beurs Fleurex in Verenigd Koninkrijk en wordt in samenwerking met bloemistenplatform Flower Factor een aantal video’s gemaakt.

Voor meer informatie:
Arend Roses
www.arendroses.nl
Publicatiedatum: