Monsterbus naar het museum
De belangstelling voor het gebruik van de Monsterbus om planten en boomkwekerij-producten te promoten liep al jaren terug. Daarom werd vorig jaar besloten om nog maar tweewekelijks te rijden. Toch kwamen de kosten en baten niet in balans. De Monsterbus zal daarom definitief stoppen.
Virtueel zakendoen
De wereld verandert en Royal FloraHolland groeit steeds meer toe naar een virtuele wereld, waarin prijzen en aanbod dagelijks wijzigen en iedereen razendsnel goede en actuele productfoto's kan rondsturen. Royal FloraHolland investeert de komende jaren vooral in modernere, gerobotiseerde logistiek en betere digitale diensten zodat we een aantrekkelijke, efficiƫnte internationale marktplaats blijven voor onze leden en klanten.
Events en ontmoetingen blijven belangrijk
In deze wereld van virtueel zakendoen worden events en ontmoetingen steeds belangrijker om elkaar persoonlijk te zien en het product te 'voelen'. Daarom blijft Royal FloraHolland de komende jaren zeker ook investeren in events zoals handelsbeurzen. Hier kunnen leden en klanten het productassortiment promoten en beleven. En hun handelsnetwerk vergroten.
bron: Royal FloraHolland