Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Telersvereniging Touch Me+ introduceert Sweet Kisses

Telersvereniging Touch Me+ heeft haar primine vrije primula’s ondergebracht onder een nieuw concept: Sweet Kisses. “De nieuwe naam, uitstraling en communicatie van de planten sluiten beter aan op de mindset van de consument en de periode waarin ze verkocht worden”, aldus Frans-Peter Dechering, Commercieel Directeur vanuit Schoneveld Breeding.

Met de introductie van Sweet Kisses is de productnaam Touch Me – waaronder de primula’s voorheen werden aangeboden – onder de Sweet Kisses komen te vervallen. De telersvereniging, die de primula’s ontwikkelt, blijft nog wel actief onder de vertrouwde naam. Frans-Peter: “Binnen de vereniging zoeken we op allerlei fronten de samenwerking op om ons product en de verkoop ervan te verbeteren. We hebben met elkaar geconcludeerd dat onze voormalige communicatie te ver afstond van de doelgroep. We waren op zoek naar een nieuwe positionering, die beter aansluit.”

Rebranding
Het merk Sweet Kisses bestaat uit drie sterke seizoensbloeiers, die met name in de winter zorgen voor kleur en rendement. Deze kleurrijke sfeermakers zorgen voor gezelligheid in een periode waarin de behoefte aan extra warmte het grootst is. “De primula’s zijn al vanaf medio september beschikbaar, maar worden voornamelijk verkocht in de winter”, legt Frans-Peter uit. “In deze periode bezoekt de consument nog geen tuincentra. Vandaar dat we ons bewust focussen op met name supermarktketens. Retailers profiteren van een hoog schaprendement doordat we impulsaankopen uitlokken met een aantrekkelijke verpakking en maatwerk POS-materiaal.”

Hoewel de primula’s in een nieuw jasje zijn gestoken, is de vertrouwde kwaliteit nog even hoog. “Deze wordt alleen beter gecommuniceerd”, bevestigt Frans-Peter. “Binnen de vereniging blijven we ons uiteraard inzetten voor productinnovatie en de kwaliteit van ons product. Daar gaan we onveranderd mee door.”


Voor meer informatie:
Schoneveld Breeding
Dernhorstlaan 9
7391 HZ Twello
T: (0)571 271717
E: info@schoneveld.nl
www.schoneveld.nl 

Publicatiedatum: