Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bakker van gerennomeerd groenbedrijf naar digitale start-up

Eind maart werd al bekend dat Bakker.com, even daarvoor failliet gegaan, een doorstart zou gaan maken. Hoe of wat was lang onbekend, maar inmiddels is duidelijk dat men zich wil positioneren als een, in de woorden van de Financiële Telegraaf, 'digitale start-up en als platform voor kwekers, retailbedrijven en e-commerce'.

"Een digitaal bedrijf is heel wat anders dan een postorderbedrijf", laat de nieuwe topman Erwin van Cooth optekenen. "Het is een ander spel. Je hebt andere mensen, andere processen en andere systemen nodig."

Klik hier voor het artikel in de Financiële Telegraaf (€)

Publicatiedatum: