Al sinds 2014 vestigt de consumentencampagne Kleurrijke Verhalen met ludieke filmpjes en verhalen de aandacht op de bloemist. De campagne laat zien dat je bij de bloemist een mooi, onderscheidend en verantwoord product koopt voor een redelijke prijs. Een bloemist kent zijn klanten, heeft regelmatig nieuwe soorten en brengt mensen op ideeën. Het motto van de campagne luidt dan ook: Als je naar de bloemist gaat, kom je behalve met bloemen of planten ook met een inspirerend verhaal thuis.
Vijfde editie Kleurrijke Verhalendagen van start
Al sinds 2014 vestigt de consumentencampagne Kleurrijke Verhalen met ludieke filmpjes en verhalen de aandacht op de bloemist. De campagne laat zien dat je bij de bloemist een mooi, onderscheidend en verantwoord product koopt voor een redelijke prijs. Een bloemist kent zijn klanten, heeft regelmatig nieuwe soorten en brengt mensen op ideeën. Het motto van de campagne luidt dan ook: Als je naar de bloemist gaat, kom je behalve met bloemen of planten ook met een inspirerend verhaal thuis.