Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tulpen Promotie Nederland stopt samenwerking met Concept Factory

Het bestuur van TPN heeft besloten om per 15 augustus de samenwerking met Concept Factory te beëindigen. Het marketingbureau ondersteunde TPN met haar activiteiten.


foto: TPN

Paul Ras van Sense marketing & more zal samen met TPN de activiteiten voor het komende jaar gaan coördineren, waaronder de Nationale Tulpendag in Amsterdam.

TPN, opgericht door ruim 500 tulpenbroeiers, richt zich op de wereldwijde promotie van de tulp en zal haar 8ste tulpen plukdag vieren op 19 januari 2019.

Voor meer informatie:
TPN – Tulpen Promotie Nederland

Publicatiedatum: