Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beste april week ooit bij Veiling Rhein-Maas

Veiling Rhein-Maas blikt op een uitzonderlijk goede aprilweek met een record in kalenderweek 16 terug. “In deze warme kalenderweek behaalde Veiling Rhein-Maas de hoogste weekomzet van een volle aprilweek sinds de oprichting van het bedrijf in 2010. In totaal hebben de veiling, inclusief klokvoorverkoop en klokservice een weekomzet van 12,16 miljoen euro gerealiseerd. Bovendien werd bij klokvoorverkoop een nieuw record van de hoogste dagomzet behaald. Deze ontwikkeling is verheugend te noemen gezien de uitdagende weersomstandigheden in februari en maart”, zo licht Uwe Bedenbecker, directeur van Veiling Rhein-Maas toe.

Kamerplanten en tuinplanten lieten een groei zien in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Daarbij waren de tuinplanten de grote winnaars. De klanten van de veiling waardeerden het brede en diepe aanbod op de marktplaats in Straelen-Herongen. Bij een hoge navraag en goede prijzen, zowel bij de veiling alsook bij klokservice, was in deze aprilweek bij de klanten vooral het zeer gevarieerde tuinplanten-assortiment bij Veiling Rhein-Maas veel gevraagd.

In de startblokken voor Moederdag
“Wij zijn optimistisch, dat deze positieve ontwikkeling zowel aan de aanbods- alsook aan de vraagkant zich in de periode voor Moederdag, een van de belangrijkste verkoopdagen van het jaar, voortzet. Alle klanten en aanvoerders bedanken we van harte voor het in de veiling gestelde vertrouwen”, aldus Uwe Bedenbecker. “Wij hadden in deze aprilweek ook een geslaagde opening van de trendpresentatie Rhein-Maas Next: Muttertag. Met deze trendpresentatie geven we onze klanten praktijkgerichte ideeën, hoe zij hun producten rond Moederdag succesvol kunnen verkopen – natuurlijk met de veelzijdige producten van onze aanvoerders.

bron: Veiling Rhein-Maas
Publicatiedatum: